`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 13
累積人氣: 4468
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2005 年 10 月 16 日  星期日

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

今日冇出街=.=..不知幾乖乖..卡2**

今朝1直玩電腦..

突然間..醒起..琴日冇做每日一篇=.=..

聽日...唉= =..

算la∼聽日...去伯裘..

又冇中文堂..我諗冇事ga=.=

唉= =...鬼叫琴日去左ive..

下午....

牙哥買左m記俾我食>w<"....卡卡..

去左落dd鹽...

之後食.啦..

食食下..甜ga=.=..

冇奈爆牙..

ps:今日聽左e首歌..勁好聽牙"..

佢唱左咁多歌..我最鍾意e首,..

雖然e首歌d歌詞好hurt',,,**

但係真係勁勁勁好聽 ))** >_______< "

鄧穎芝 -  紀念

到了 紀念約會那套
好戲那截戲飛  失落了
我卻知道 若是毫無大變
我怎麼會哭了
送了 禮物有沒有接收過我
我亦給你傷害了
坐到通宵 你為何只懂苦笑
如暗示我再難被你需要

*從沒有人知 當初我共你相戀
為何紀念只可以到此

再沒後來也想將你懷緬
延續那感情線
換你手中的戒指
原諒我無知 情人節講分手算不算絕情
未能和你試一次
我這個玩笑 不得已成真
分手初吻 在同一天終結 可不可以

算了 紀念再重要
到底也接近尾聲玩完了
再見擁抱 並沒甜言蜜語
已經不再緊要

散了 你亦要令我痛心
說最後一次失陪了
面對失戀 我如何抑止心跳
人已被你挾持沒法呼叫

Repeat *

記得當年今日我們剛開始
現在你的吻卻帶有苦澀
苦得我不敢親口承認感情終止

紀念日誰像我如此
當初發誓要一起
為何紀念只可以到此
我自問曾放開一切嘗試
留在你生命線  做你掌心的女子
難道你明知 情人節講分手
至少夠突然令人忘卻了心智
你繼續陪我 我繼續流淚
多麼諷刺 但求你別淡忘 這種景緻

 

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2005-10-16 10:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]