| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴ 
|
|

琴晚開始部電腦5俾禾上網>﹏<"
唉=.=...連到線,,上5到網..
又玩到online game wo"..
冇奈牙>口<"
今日..1直上5到網><..唉!!!!
so..同牙媽.牙妹.牙哥去食早餐..
禾幫左牙妹買餐..= =原來..禾牙媽5知..
so..買多左份 = =
其實冇咩所謂 ga = =
但係..禾1見到杯汽水..
即刻放棄=.=.
禾最最最5鍾意飲汽水ka 啦>﹏<"
除非..迫不得已=.=..
之後..牙哥飲左..
卡2**∼牙哥都飲5哂∼∼
唉...今日冇聊左1日..


不要離我太遠 Stephy
如果你想我哭 憑恐嚇就能夠
而你其實不必真的要走
除非我不夠好 無需再做朋友
而你情願孤單都不接受
*要是我先開口 很需要你逗留
告白有用 還是根本沒有
求求你 保護我 可是個更差理由
不要離我太遠 掉頭望一眼就見
分隔開 過了十米我便懷念
不要離我太遠 突然離開我視線
這個心 也會被你牽走一遍
就算遲行未可以避免
請你走之前 仍能讓我發現 曾為我真的心軟*
離開你一秒鐘 立刻我就頭痛
誰人陪在身邊都不放鬆
情感已經接通 明顯你在遙控
如你留在對外怎麼會懂
Repeat *
不要離我太遠 二人離天八丈遠
心愛的 為何又要變做懷念
不要離我太遠 突然第三次大戰
極惶亂 仍然盡快趕到面前
就算遲行未可以避免
請你走之前 仍能讓我發現 曾為我真的心軟
|
|
*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2005-10-11 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|
« | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | ... | 316 | »
|