`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 6
累積人氣: 4461
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2005 年 2 月 19 日  星期六

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

今日∼一朝早10:00∼呀媽話去表姐屋企∼

我當然係第1個話去啦∼嘻∼^^

好耐冇見過表姐la∼自從...7年前...

我仲好記得∼大表姐好鍚我..^^

所以今日我打扮得..好d咁去佢屋企囉∼

戴左con←**都算係..打扮啦∼嘻∼*

等呀媽.....到左10:15∼冇耐性既我..

去左睇小說∼睇到12:30∼終於睇完∼

都仲未出得!!!!!!!!><...

去左睇電視- -...到1:30∼.....

聽到....呀媽叫囡囡食午餐!?...- -

有冇搞錯ar∼由10:00等到1:30- -

小說都睇完..功課都做得7788咁- -..

都仲未出得- -仲要+食午餐..!!!冇野丫嘛..

跟住∼我即刻衝出去..睇下咩事∼

原來係囡囡唔捨得多啦a夢- -.....我...頂∼∼

超嬲佢><..所以就關左電視∼

等到2:00∼終於出得門嚕∼(O-﹏-OY)..

去到元朗∼見到姨丈∼雖然�..好耐冇see∼

但係都認得∼反而佢就唔認得我lu∼

我地去左間食日本野既餐廳∼

食食下∼有2個女人+1個男人+1個bb仔∼

我梗係望住最前面果個la∼我都好清楚∼

佢係我表姐∼(不過唔知係邊個表姐- -")

我就say表姐∼但係表姐見我..好似唔記得我咁∼

佢就話:你係邊個丫..!?我知你係我表妹..但係..
你係邊個表妹??@@"
我:你係..大表姐@@?
表姐:係ar∼
我:大表姐>﹏<我咪係你以前最鍚果個表妹囉@@"...嘻∼
表姐:下!?....你係...果個..估唔到..咁快就咁大個啦∼真係認唔到你- -"..
我:表姐∼我都認唔到你丫∼嘻∼*

之後∼我地上左姨丈屋企∼超爆笑ar∼

見到表哥..就係..變得超勁∼

以前..係一個好貪玩既表哥∼依家已經變左一個..

好壞∼不過∼睇落去幾好人既表哥∼嘻∼

之後∼佢地話今晚打邊爐∼真係超搞笑∼

我+姐+表姐∼一齊去百佳..買左成200蚊野出黎- -


返到屋企∼

同大表姐...姨丈..媽咪..姐姐..大姨∼

一齊傾左幾粒鐘計∼超好笑∼不過我成日俾表姐串囉∼哈

因為∼我冇用ma∼^^*

傾完之後∼我地就走左去打邊爐∼

我一邊食..一邊睇『殘酷一叮』∼真係超好笑∼

笑到我胃痛∼果個肥女∼真係....笑到我..><..

睇完電視∼食完野∼都成9:00∼咁我地就開左麻雀玩∼

當然我係唔識玩果個啦∼哈∼

咁呀媽..姨丈就教我玩∼

學識左少少∼已經到11:00...

媽咪話玩到12:00就走..但係到左12:00

我又唔捨得走..><

.....待續∼∼∼∼

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-12-29 08:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]