| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴ 
|
|

今日∼一朝早10:00∼呀媽話去表姐屋企∼
我當然係第1個話去啦∼嘻∼^^
好耐冇見過表姐la∼自從...7年前...
我仲好記得∼大表姐好鍚我..^^
所以今日我打扮得..好d咁去佢屋企囉∼
戴左con←**都算係..打扮啦∼嘻∼*
等呀媽.....到左10:15∼冇耐性既我..
去左睇小說∼睇到12:30∼終於睇完∼
都仲未出得!!!!!!!!><...
去左睇電視- -...到1:30∼.....
聽到....呀媽叫囡囡食午餐!?...- -
有冇搞錯ar∼由10:00等到1:30- -
小說都睇完..功課都做得7788咁- -..
都仲未出得- -仲要+食午餐..!!!冇野丫嘛..
跟住∼我即刻衝出去..睇下咩事∼
原來係囡囡唔捨得多啦a夢- -.....我...頂∼∼
超嬲佢><..所以就關左電視∼
等到2:00∼終於出得門嚕∼(O-﹏-OY)..
去到元朗∼見到姨丈∼雖然�..好耐冇see∼
但係都認得∼反而佢就唔認得我lu∼
我地去左間食日本野既餐廳∼
食食下∼有2個女人+1個男人+1個bb仔∼
我梗係望住最前面果個la∼我都好清楚∼
佢係我表姐∼(不過唔知係邊個表姐- -")
我就say表姐∼但係表姐見我..好似唔記得我咁∼
佢就話:你係邊個丫..!?我知你係我表妹..但係..
你係邊個表妹??@@"
我:你係..大表姐@@?
表姐:係ar∼
我:大表姐>﹏<我咪係你以前最鍚果個表妹囉@@"...嘻∼
表姐:下!?....你係...果個..估唔到..咁快就咁大個啦∼真係認唔到你- -"..
我:表姐∼我都認唔到你丫∼嘻∼*
之後∼我地上左姨丈屋企∼超爆笑ar∼
見到表哥..就係..變得超勁∼
以前..係一個好貪玩既表哥∼依家已經變左一個..
好壞∼不過∼睇落去幾好人既表哥∼嘻∼
之後∼佢地話今晚打邊爐∼真係超搞笑∼
我+姐+表姐∼一齊去百佳..買左成200蚊野出黎- -
返到屋企∼
同大表姐...姨丈..媽咪..姐姐..大姨∼
一齊傾左幾粒鐘計∼超好笑∼不過我成日俾表姐串囉∼哈
因為∼我冇用ma∼^^*
傾完之後∼我地就走左去打邊爐∼
我一邊食..一邊睇『殘酷一叮』∼真係超好笑∼
笑到我胃痛∼果個肥女∼真係....笑到我..><..
睇完電視∼食完野∼都成9:00∼咁我地就開左麻雀玩∼
當然我係唔識玩果個啦∼哈∼
咁呀媽..姨丈就教我玩∼
學識左少少∼已經到11:00...
媽咪話玩到12:00就走..但係到左12:00
我又唔捨得走..><
.....待續∼∼∼∼
|
|
*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-12-29 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|
« | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | ... | 316 | »
|