| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴ 
|
|

明天就係情人節∼
心情係差差差+差啦∼ 唔知點算....
又係一個情人節∼年年都係咁∼
最衰都係你∼∼你最唔好啦∼∼><嗚嗚嗚∼
今朝6:00起左身...
都唔知點解咁早起左身∼ 好悶ar∼
悶左3日啦..d fd唔係唔理我∼
係死哂><..
全部都係咁∼∼衰人∼衰人∼><
返大陸又唔帶我返...
由得我自己一個留o係hongkong∼
明知我唔like hong kong∼
仲要我留係到∼∼ 悶死人啦....
呀媽佢地又去左旅行∼
仲拐左我最鍚既妹妹(想嘔添..- -...)
嗚∼∼∼∼想去既∼又唔俾∼
唔想去既∼又迫.......黑人憎!!!!!!
明天點算ar....情人節...怕俾你飛...
又怕..hurt到人..
我一d都唔想囉∼ 左右為難...
做中間..點算ar∼
可唔可以簡單d∼大家一齊丫@@"..哈..
12:30果時∼call左 ka yan∼
me:你..今日唔係要拜年咩@@?
yan:係呀∼我一陣就出去la∼
me:下!?..你知唔知..我悶左幾日la∼
前日..琴日...今日都要悶ar∼
我發覺..3日o係屋企既人生∼
好似死期就到咁∼
yan:唔好咁啦><
me:.............(勁冇奈中…)
就快悶到想打人(講笑)..嘻∼
下午果時∼我就快笑到肚痛∼
咁我同呀聲傾左陣icq∼
跟住佢話wait∼
我等左佢10分鐘左右∼
佢都未返∼我又悶wo∼跟住走左去打ps2∼
玩左半粒鐘∼ka yan call我∼
我係咁喂..喂∼喂∼都冇人理我- -..
之後過左10分鐘左右∼佢再call返我∼
佢話佢頭先入隧道∼︿︿*
跟住同佢傾多左陣..佢又cut我線><..嗚∼
之後∼我又悶..走左去睇 我的最愛∼
發現太多網..有d又唔知係咩黎..咁我咪清清佢囉∼
見到有個網∼勁cutie∼可以將中文翻譯成日文∼
日文又可以翻譯成中文wo∼我feel勁好玩∼
反正我又冇聊冇野做∼所以玩左陣∼
我果時聽緊512果首『笨』∼發覺佢d歌詞都幾好∼
咁咪諗住翻譯成日文囉∼
跟住..翻左日文之後..我覺得..會唔會翻譯返中文會唔同呢
所以我就開左由日文翻譯中文果個∼
求上天可使我更吸引 ←原本句子
神樣を賴むのは私にさらに引き付けさせることが出來る←日文
懇求神能讓我更xx←中文 (xx係我覺得非常之搞笑既地方)
我笑左成半粒鐘..都係笑哩句..
實在太搞笑啦∼
如果..果個網..翻得冇錯..我諗知道既人一定笑死@@"..
在八月的某一天終跟我說別了
只因他跟她的心拉近甜蜜閃耀
是你在說尚每一刻她已最重要
我如同垃圾遭棄掉
*怎麼你竟狠心燒燬 一切你共我
將所有快樂及記憶全部也活葬
但你沒眼淚也懶得知我近況
這個無情葬禮獨剩我一個*
#(曾)是我幸運 還是我笨
求上天可使我更吸引
只想你回頭共我深深一吻
求同情是我很天真
曾是我幸運 還是我極笨
淪落折墮得身心都抖震
你若然親她 能想起我嗎
十分給她了 能得一分也需要#
REPEAT*#
難道你玩弄我嗎 真相令我感害怕
或到他朝跟她生根再萌芽
激死啦...今晚..
呀爸打長途電話返黎∼
話俾我知..要我去元朗wo∼(原因..只俾fd知!!- -)
夜晚7:30.要我落元朗∼仲要係自己一個∼
雖然我哩兩日一直係屋企悶..但係都唔洗咁對我丫- -..
難得我想留o係屋企執房ma∼超嬲ar∼
不過..算la∼鬼叫我係聽電話果個咩- -..
爆冇奈囉∼∼
去元朗..唔緊要ar∼
但係..家姐要我山長水遠咁買個飯俾佢食....
果野先叫死- -
算la∼鬼叫佢係我家姐咩∼認命∼><
一出去∼我就sd左個信息俾欣..
叫佢call我..
之後..我一直聽mp3..因為冇野做- -
之後聽到有電話聲wo∼
咁咪聽囉∼結果係ka yan打電話俾我︿︿
向佢訴左好耐苦..我搭77去元朗∼
跟住∼去到朗屏果時∼我家姐call我wo∼
咁我就走左去接隔離線..結果cut左佢..哈..
之後再call返ka yan囉∼
同佢say左sor∼之後又再傾∼∼
傾到 到左大馬路∼呀爸又打長途..
我又cut左ka yan條線啦
之後我冇再call ka yan∼
因為知佢拜年..費事啦∼
跟住我一直嬲爆爆咁∼去左佢屋企∼
到左樓下..我又唔記得左pw啦...><
諗住打電話俾呀爸問下la∼跟住有個女人幫我開門喎∼
入到去∼激死我啦∼
個管理員問我..姐姐仔∼你搵邊個單位架@@?
我:我..唔係架∼(心諗:頂...姐姐仔..你冇野丫- -
我好細個咋∼依家我都咁嬲∼俾人迫左黎元朗∼你都唔知天水圍黎元朗..仲要夜晚..你都唔知有幾慘- -你服務態度真係爆差囉∼我想投訴你....><)
管理員:哦..我知啦..你擺低就得架啦∼
我:嗯∼
管:我頭先唔係開左門俾你咩∼?
我:我聽緊mp3..我唔知∼sor∼
管:哦..下次咁重要..就咪聽mp3啦
我:嗯(心諗:關你咩事丫∼我依家做信差..我都未嘈∼你仲話我∼心情爆差啦..費事同你嘈∼)
跟住我就走左∼去左一間餐廳∼
今日著得..算係型掛- -我都唔知..我都冇打扮過自己..
諗住夜晚出街...鬼有人見到我咩- -..
一入去..我就轉左啦∼(收銀)
我就問:唔該..有冇:『鼓椒肉片飯』?
跟住果個女人就話:你等陣丫..(走左去kitchen∼)
問得超大聲..全個餐廳都聽到..聽完之後..大家都望住我
我既feel就係..自己好似et怪物..第1次黎地球- -
女:有丫∼
我:um..有冇『紅豆冰』?
女又再次走到kitchen- -又問...
我既feel唔再係et..係想搵洞躲- -..好樣呀∼
女:冇丫∼唔好意思∼
我就打電話俾家姐..話:喂∼家姐..冇紅豆冰喎∼
家姐諗左好耐..先話:咁呀..um..檸水啦∼
我同女人say:檸水∼唔該∼
女:咁仲要唔要飯呀∼?
我:要丫(心諗:我唔要既話..我問黎做咩呀∼想自己樣咩∼)
女:你坐係到等陣呀∼
咁我就揀左近門口..果個位啦∼
跟住我就望住前面wo∼
跟住我見到有8個大約17歲既boy望住我..手指指咁∼
咁我咪諗..佢地係揀餐牌囉∼(依黎後面有餐牌- -)
之後∼我冇理佢地∼因為心情都唔好...
又想喊∼又嬲∼又唔開心∼嬲死啦>口<
拎左手提∼打電話俾家姐∼問佢係邊∼
講完係邊等∼跟住同家姐say返∼我點解落元朗∼><
我家姐叫我咪咁嬲∼話下老人家∼
我就話:咪俾我o係哩個月叫到佢呀><咁衰∼
夜晚叫一個女仔落元朗∼雖然∼冇咩所謂∼
反正我都唔會同佢地一齊食飯∼死我都唔制啦><
佢地ar∼唔等我..仲問我去唔去causeway bay
頂∼我勁想返屋企訓覺...><
姐:算啦∼∼咪咁啦..
我:嗚嗚嗚∼真係勁難頂呀∼依家又唔係朝頭早∼
依家係夜晚8:30呀><仲係元朗..搞到我好似果d出夜街
果d人∼勁爆唔like囉∼
姐:算la∼
我:我..我..我.(一直我)
姐:你??你咩∼?
果8個男仔仲望我..指指點點- -
我繼續傾電話冇理到佢地∼
過左2分鐘之後∼
我又feel到係有人望住我- -
我就望向果班男仔啦∼結果..佢地真係望住我果邊><∼
咁我咪望去我後面- -.. *←依黎真係有餐牌既大傻瓜
結果....後面..冇人..冇牌..只係得門- -
我就即刻側身坐∼勁低b ar∼><
好黑仔囉∼
不過∼諗起..佢地個樣..真係...
令人好想嘔= =.....哈
返到屋企∼on返icq∼
見到sin兒add我wo∼咁我咪say返:我巖出左街∼
之後同sin兒傾左1粒鐘電話∼
傾到11:00∼佢呀哥話要訓∼
我地就約o係icq見- -
之後..我發現..我家姐話緊我的電腦∼
咁我點玩電腦呢= =
之後走左去我家姐部電腦∼
開機5分鐘= =load icq2分鐘..之後hand左機
再開電腦∼5分鐘∼開icq lite∼1分鐘25秒左右∼
- -..11:17分正式開完icq∼- -
見唔到sin兒 lu- -..哈
跟住我諗住上日記打返我哩篇咁慘既日記- -
結果∼電腦實在太慢∼∼慢到嘔都未打完- -
所以我就諗住遲d sin打∼
結果∼我等返自己部電腦∼
等ka yan電話(等到12:30)
之後...坐坐下張床..12:40正式訓左- -
1:05 ka yan打電話俾我- -冇人聽∼
因為我訓左- -zzzzz
|
|
*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-12-29 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|
« | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | »
|