| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴ 
|
|

2005年2月10日∼∼**
琴晚成4點先訓- -"..一直睇書∼又唔開心wo∼
o係房到..喊左一陣∼我都唔知點解- -..
如果你問我..喊咩..我都唔知∼- -
好傻ar><..
今朝∼8:00起左身...坐在o係露台睇comic∼
睇到差唔多..8:30∼好曬∼所以返左入屋∼
坐左o係sofa∼諗起一d..算係開心既野,.
不知不覺咁訓左幾分鐘∼跟住入返房訓∼∼
訓呀∼訓- -..訓到中午12:00∼
跟住落左2樓∼見唔到倩兒∼見到佢呀哥同佢呀媽∼
咁我say『早晨』^^*
走入倩兒間房- -..佢仲訓緊...哈
我自己都12:00先醒∼所以∼佢琴晚叫我10:00叫佢∼
我都冇叫到∼因為自己仲訓緊ma∼哈
跟住佢起左身∼
佢呀爸同呀媽話出去飲茶...
我好似日日都去飲茶咁∼所以唔係太想去囉∼
不過∼又冇理由..話唔去架ma∼
不過∼倩兒問我∼:去唔去飲茶丫∼?
我就話:唔想去- -"...
跟住倩兒就話:咁留o係屋企煮麵∼∼
我就say∼:嗯∼∼
哈∼咁就唔洗去飲茶∼呵∼happy><
不過∼今日實在係..太hot la∼搞到我冇咩心機- -..
倩兒煮麵sin∼所以我坐左係sofa∼不過呢- -..
實在係...太太太過hot!所以我出走露台∼∼超勁爆cool呀∼
所以我煮完麵∼出左去食麵∼哈
不過...我算係太長頭髮掛- -"..
d頭髮係咁吹∼∼搞到我好難sin食完個noodles- -..
不過∼太大風∼搞到我個麵...未食已經凍哂- -
食完之過∼我地去玩ps2∼玩左個about et外星人既game∼
玩哩隻game∼令我諗起..512果首我是外星人∼
不過∼真係好搞笑∼∼超爆好玩^^*
|
|
*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-12-29 08:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|
« | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | »
|