`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 20
累積人氣: 4475
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      雨天2005 年 2 月 10 日  星期四

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

2005年2月10日∼∼**

琴晚成4點先訓- -"..一直睇書∼又唔開心wo∼

o係房到..喊左一陣∼我都唔知點解- -..

如果你問我..喊咩..我都唔知∼- -

好傻ar><..

今朝∼8:00起左身...坐在o係露台睇comic∼

睇到差唔多..8:30∼好曬∼所以返左入屋∼

坐左o係sofa∼諗起一d..算係開心既野,.

不知不覺咁訓左幾分鐘∼跟住入返房訓∼∼

訓呀∼訓- -..訓到中午12:00∼

跟住落左2樓∼見唔到倩兒∼見到佢呀哥同佢呀媽∼

咁我say『早晨』^^*

走入倩兒間房- -..佢仲訓緊...哈

我自己都12:00先醒∼所以∼佢琴晚叫我10:00叫佢∼

我都冇叫到∼因為自己仲訓緊ma∼哈

跟住佢起左身∼

佢呀爸同呀媽話出去飲茶...

我好似日日都去飲茶咁∼所以唔係太想去囉∼

不過∼又冇理由..話唔去架ma∼

不過∼倩兒問我∼:去唔去飲茶丫∼?

我就話:唔想去- -"...

跟住倩兒就話:咁留o係屋企煮麵∼∼

我就say∼:嗯∼∼

哈∼咁就唔洗去飲茶∼呵∼happy><

不過∼今日實在係..太hot la∼搞到我冇咩心機- -..

倩兒煮麵sin∼所以我坐左係sofa∼不過呢- -..

實在係...太太太過hot!所以我出走露台∼∼超勁爆cool呀∼

所以我煮完麵∼出左去食麵∼哈

不過...我算係太長頭髮掛- -"..

d頭髮係咁吹∼∼搞到我好難sin食完個noodles- -..

不過∼太大風∼搞到我個麵...未食已經凍哂- -

食完之過∼我地去玩ps2∼玩左個about et外星人既game∼

玩哩隻game∼令我諗起..512果首我是外星人∼

不過∼真係好搞笑∼∼超爆好玩^^*

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-12-29 08:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]