`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 9
累積人氣: 4516
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2005 年 2 月 14 日  星期一

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 



本來今日約左sin兒 sin架∼

但係..好似我飛左佢咁- -

佢之後話留o係屋企∼

咁我就約左ka yan∼

行左元朗..屯門∼本來諗住行旺中∼

但係今日係情人節∼我地都覺得..太多人..所以冇出咁遠∼

ka yan∼當然又係遲到果個啦- -

我都行得勁慢∼我仲要等左佢2分鐘- -

一見到我∼就話我今日wear好成熟@@"..

反而我覺得自己今日wear得好傻- -...

行元朗真係冇咩行- -反而我一邊行∼一邊叫餓- -

實在太耐冇食野啦.得唔餓咩∼

跟住欣話我:你遲早做得鬼架啦- -又唔食野..

我又唔係有心唔食野..之係..費事出街- -

之後我地去左屯門行街街∼

第一站梗係食野先啦..

我咁餓..ka yan都怕我暈低-口-...

我sin冇咁快暈∼><

食完野∼我地行街買衫..但係..

一樣都睇唔中><...明明諗住用500..黎but衫架ma

結果一樣野都睇唔中…

想o係no name buy..

但係我又唔like同人地撞衫wo∼咁樣...咪搞我- -

行完之後...我地走左去安定果個輕鐵站搭輕鐵∼

因為我唔係好想行返去市中心..

又多人..總覺得好似冇咩air咁- -

搭輕鐵果時..我同ka yan傾左好耐計∼

勁爆笑><..諗左個好搞笑既...哈..

不過∼好似..有小小過份....嘻∼

返到屋企...坐左都冇3分鐘..就開始執屋企..

我終於發覺自己屋企係超大..執極都唔完咁∼

執左大約1粒鐘+多半個鐘...超攰..跟住小洳打電話黎

問我明天幾點去我屋企..當然..同佢傾電話..

好難say收線- -因為太耐冇見啦..>口<哈∼

傾完電話之後...我梗係冇再繼續執屋企啦...

今日行街行到勁爆攰..冇咩心機執...

寫寫下日記...好眼訓..唔寫lu∼

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-12-29 08:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]