| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴ 
|
|

2005年2月16日∼*
今日朝早..一直o係屋企∼
上左一上online game∼
見返個好耐冇見既fd∼都癡線架- -..
係咁送花俾我- -....
之後11:30左右∼小洳call我∼
咁我咪走左去聽lo∼因為屋企都冇人- -
小洳叫我陪佢落元朗行街街∼我答應左佢∼
跟住我諗住去執野啦...
突然先諗起∼我銀包入面冇$$∼
又見到個銀包咁亂∼咪執執佢囉∼∼
我搵左好耐..都搵唔到我張8達通- -..
因為之前俾左家姐- -唔記得左∼
咁就打左俾小洳∼同佢say返o個咁白癡and傻既原因∼
唉....都話自己..係『大頭蝦』黎架啦..
成日傻下傻下咁- -....><
跟住到左1:30左右∼
sin兒call我∼佢同我say∼佢今日放幾點啦∼
又講左..咩咩喎∼(唔再講佢∼費事- -)
2:00果時..太過眼訓..所以走左去訓..
好采校(唔係學校果個校---〔音〕)左鬧鐘∼
唔係一定訓幾粒鐘...
之後一起身..個頭痛到爆...
都未試過咁痛...
跟住走去睇icq∼見到小洳..
好心咁add佢∼同佢say∼我頭好痛∼
佢第一句話:抵死!!唔食野
我勁爆冇奈囉∼我今日有食野- -
我就話:我有食野ka∼不過唔多囉∼都飽啦..
洳:嗯,...咁就乖︿︿
跟住我趕住出門..所以冇再傾∼∼icq∼
搭輕鐵果時∼打俾小洳∼都唔知點傾..傾左好耐∼
我由頌富..坐輕鐵..坐到市中心..
我又係市中心行左陣街∼
直到 到左吉之島先冇傾∼哈
都唔知有咩咁好傾- -
行完吉之島∼就搭輕鐵..去友愛等倩兒放學∼
我由3:50分..等到4:15左右∼
等左我好耐- -...
跟住見到佢果時∼
兒:學校依家有攤位丫∼你入唔入呀∼?呀聲都係到wo∼
我:- -....no∼咪搞..我又唔係你間學校∼
兒:巖巖都有幾個wear便服∼染左金髮都入去啦∼
我:no∼死都唔入- -費事啦..
之後我地就搭輕鐵去到市中心∼
當然係佢拎con先啦∼
一入去..倩兒就搵張單啦..
之後..上左一粒鐘既『戴con』堂∼
我見佢戴得咁苦∼我自己都唔想戴- -
不過∼果個叔叔(唔知點叫佢好..)係咁教佢囉∼
又話我..吵住佢咁∼超爆嬲><...
不過∼佢真係好搞笑∼我笑左好耐∼
不過∼佢個樣..真係好似我班..某一個男同學- -..
我試完之後..同倩兒諗住搭車返屋企∼
行到麥當當前面..倩兒對住一個佢學校既boy∼
笑一笑...我都唔知係邊個..所以只係眼角望左一望∼
因為我果時戴住con∼隻眼冇哂力咁∼
所以超懶咁望左一眼∼係冇記起心果隻望囉∼∼
之後∼走左wo∼我問返倩兒..邊個黎架∼?
佢話...下..咪佢囉..(我費事打邊個佢- -..
小洳..你咪誤會 - -我依家勁驚你會誤會人..><
怕你驚動過度..會..嘻嘻啦∼)
我話:下!!!!!!!我只係望左一眼咋><
兒:算la∼
我:........我諗住又係你d fd∼或學長咁∼
所以冇仔細望ar><...
兒:算la∼∼咪咁∼
我:不過呢..有d似儀姐姐條boy fd wo- -
又係戴眼鏡..又俾人既feel係..讀書- -"..
兒:唔係ka∼佢唔係死讀書..佢有時都會玩我ka∼
我:...咁你..係唔係...要..多..得..我地?
如果唔係..興con戴咁耐∼你點會見到佢∼哈(講笑∼)
兒:係係係..多謝我地..嘻∼
|
|
*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-12-29 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|
« | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | ... | 316 | »
|