|

現在時間: 20:18pm
你的中文名:自己think la**
你的英文名:suyi,,** 系suyi,,吾系suki,,,**!!!
在網路上的化名:草莓/士多啤利>v<",,,
出生地:香港
家鄉:香港
目前居住地:香港
實際上幾多歲:15"*
心理上幾多歲:應該系,,,13歲"**,,
身高:153cm,, 巧矮哦",,,
眼珠顏色:啡,,,
頭髮顏色:啡啡地**
如果你係日本人你個名會係: 最巧有個〝櫻〞字,,,**
你喜歡你的中文名嗎:刀幾滿意**]]
你出世果陣比你自己改名想叫咩:冇諗過"*
而家聽緊咩歌:boa*新歌,,,
你最後吃的一樣東西是什麼:糖*..
對上買的正版cd係咩:忘記了-v-"
曾經愛一個人愛很深,深到讓你落淚:試過
曾經出過車禍嗎:sure,,冇 []拉"*
曾經因受傷入過醫院嗎:冇..
(汽車)喜歡兩門式的還是四門式的:4門
凡咖啡也喜歡:吾系,,
喜歡的地方:屋企
喜歡的襪子顏色:黑色/紫色/粉紅>v< "
最喜歡的數字:5201314...,,,
喜歡地毯還是櫸木地板:地毯
最懷念的假期:復活節,,因為我生日系4月>3<",,
呢一刻最鍾意的人是誰:我朋友,,同你..
如果變成女生的話要做什麼:我已經系女啦,,仲要變?
如果都沒人聽到.你想大叫:點解同人吾同命",,*
最近最高興的事情是:傾電話,,
最近最難過的事情是:bi人串>u<",,,
最近最喜歡的男歌手:1向刀吾鍾意男歌手,,
最近最喜歡的女歌手:jade,,stephy....
將來的夢想:會考可以拎8分以上>v<",,
尊敬的人:我媽咪
你重色輕友嘛: 吾知wo,, dd fd話系wo,,,
覺得今生最想去的地方:韓國...城堡
最希望他消失的人:dd事非精>v<",,,最憎,,!!
第一次到xanga 的感想:有D想開返個..不過太多A/C 了
如果讓你自由選擇的話:禾想同dd 朋友1齊住>v<",,,哇卡卡**
認為自己最有魅力的地方:冇
把自己比喻成什麼動物:貓
你會想做阿嬌定阿Sa:牙嬌
咁想做Kenny,定Steven呀:KANNY!!
你認為自己是個值得交的朋友嘛:1半半
你覺得自己有幾長命:60幾
印象最深刻的場所:韓國Ga遊樂場>v<",,...
接受到同性戀嘛:N",,,**巧難頂>v<",,,
現在離你最遠的朋友是:吾知wo,,
你現在最想擁有o既野係:錢,,多d朋友,,最鍾意ga人,,,
中左六合彩,第一件事做咩:睇下中左咩獎
最令你煩惱的事:鬧交
還愛你的前度男朋友/女朋友嘛:吾愛...因為冇男友,,*
全世界最好的事:永遠同自己鍾意Ga人一齊...開開心心...好似童話咁
對上一次喊係幾時:今日>v<",,,
開心的夢:去多次韓國遊樂場>v<,,,
你係人生中最後悔係:點解之前自己要咁任性
你最信任的人:小洳,,
最近你最唔開心事係咩: 成日鬧交...
你最討厭自己o的咩:任性
信有外星人嘛:1半1半la
有無發過明星夢: 1時時,,,*
喜歡和家人住,還是與朋友住還是自己住:朋友
比你選擇你想自己聰明定蠢:蠹
你著幾號鞋:36,,** 好細哦>v<",,
你有幾多知心朋友:2個掛,, at least 2個la**
今日天氣點呀:陰天,,想落雨哇,,
最喜歡的歌:1場誤會...
你而家最想搵邊個無見好耐的朋友食番餐飯:小學同學
朋友!你快樂嗎:一半半
放假最鍾意做咩:訓..食..玩..
最想去邊度旅行:韓國,,
用顏色來形容自己:紫色,,** 夠靜,,神秘*
小時候是個怎樣的孩子:傻傻地,,,
你在哪裡讀書:學校
戴隱形眼鏡嗎:yes",,,
你們家養過什麼:吾知,,,**
有幾個耳洞:3個" * 想穿多個牙>v<",,但吾得,,
你有刺青嗎:冇,,
你喜歡你目前的生活嗎:幾,,
喝過酒嗎:N,, 想試..卡*
不敢吃的東西:好多"
最喜歡吃什麼東西:都好多
最喜歡喝什麼:凍奶茶,,* 好味>u<..
最喜歡的顏色:黑...粉紅...粉藍...紫
最喜歡的甜品:都好多
最喜歡的電影:好多
喜歡看哪一種電影類型:愛情/搞笑,,
最喜歡的卡通:melody,,
最懷念的日子:05年10月6日,,,*
最喜歡星期幾:星期6,,, 行街街**
喜歡春夏秋冬哪一季節:冬,, 因為可以著靚鞋出街,,*
喜歡的運動:羽毛球,,
喜歡的冰淇淋種類:Strawberry
最喜愛的出街活動:打機,,,買衫衫,,唱kk*,.
最怕什麼東西:鬼 ,,,,總之恐怖野**
你覺得自己十年後會在哪裡:地球
無聊的時候你大多做些什麼:訓
你而家有拍拖仔嗎:No,,*但冇人信禾,,,
如果有人嬲你,你會:重視既,,哄!! 吾重視既:話知佢
如果有人誤會你,你會:解釋"
如果有人誤會你,又不聽你的解釋:鬧佢,,打橫講,,,
通常幾點上床睡覺:11點幾,,,
想過要自殺嗎:有
喜歡麥當勞還是KFC:m記,,,
喜歡的味道:士多啤梨
喜歡的電視劇集:吾鍾意睇電視,,
喜歡看的運動:NO
喜歡的電視台:TVB
對上一次獨自靜下來冥想是何時:上堂發夢果陣,,
現在幾點了:20:49,,pm
|