|

今日巧5開心牙><..
今朝返到學校,,
同溱講左d野,,
佢就嬲左我><,,
排隊果時..同小洳1齊送左份禮物bi阮,,卡卡**
com:好冇聊tim'...
bi miss鬧牙><
=.=.唉..
thz'***牙阮,,
好采牙阮咋..5係我冇書用牙><...
eng:好悶+好痛苦ga 2堂= =.
肚痛左2堂,,,痛4我>﹏<"..!!
連講野都冇氣,,
+上..今日感冒+發燒,,,好辛苦><,,,,
第2個小息:好痛,,,,>3<"......
連行路都冇力..
但係未做l.s ga功課=.=..
唉=.=..要出左拎返本maths書..
但係...真係..好....辛苦..
1出到去..見到溱"....
佢...5理我.....
仲要死人頭,,,,,鍾澄楓!!!!
好想kill左佢,,,,,好辛苦牙!!!!
如果..5係冇咩氣講野..
e我ga性格..1早鬧左佢啦..
仲理得佢係邊個!!!
唉..勁想喊,,,,
l.s:,,,終於冇咁痛,,,,
但係.....think極都諗5明,,
自己..做錯dd咩=.=..
唉..e堂好鬼..5知點,,,,好想lunch牙,,,
maths:又係1堂悶堂,,,
平時ga我,,好鍾意上e堂,,
但係..真係好5開針lo'..
試問我點上- -...
lunch:嬲到4,,,5開心到4!!!!!
本來話返學校食,,
但係今日要去伯裘牙><,,,
算,,,反正溱都5會搵我,,係咪先,,
之後,,同牙阮,小洳去左食lunch,,,,
去到伯裘,,爆笑,,,
成堂玩...笑...
”不錯”(普通話)=豬扒(英文)"...卡卡***
牙do do ga新花名,,,
唉,,,始終..都系5開心,,
所以,,,,小洳叫我sd message俾溱**
之後..1邊上堂..1邊打.,,
我諗miss應該見到啦=.="...
放左學,,去左坐車****
唉,,,小洳話我有d想喊wo,,
我邊有牙>3<"..咪亂講,,
至不過,,,,系5想出聲啫,,
之後,,,同溱冇事lu**,,,卡卡****
TwInS﹏咖啡迷*,,,,
美酒 著實那麼香口
說了愛你 卻不懂善後
尤其怕大醉到醒後一個人走
情感 多飲也未醉到 情人還未到
平常偶遇你這種喜好 未夠好
我知道 是我真是咖啡迷
維持清醒不想把青春再浪費
所珍惜的 幾秒牽繫
仍然未昏迷 理性點不吃虧
*是我真為咖啡著迷
其實你我已經相處得很徹底
涉及愛情便見底
但香賓飲過 還是有過安慰
最怕還是醉倒不顧一切
凌晨裡共你那雙聚彷似流星 在午後會紮醒
情感 不可能靠醉倒 愛情憑預告
平常偶遇你這種喜好 未夠好
我知道 是我真是咖啡迷
維持清醒不想把青春再浪費
不應該等酒已發揮
然後便被大包圍 愛你不管哪位
是我真為咖啡著迷
其實你我已經相處得很徹底
涉及愛情便見底
但香賓飲過 還是有過安慰
最怕還是醉倒不顧一切
|