`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 5
累積人氣: 4512
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2005 年 10 月 24 日  星期一

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

今日巧5開心牙><..

今朝返到學校,,

同溱講左d野,,

佢就嬲左我><,,

排隊果時..同小洳1齊送左份禮物bi阮,,卡卡**

com:好冇聊tim'...

bi  miss鬧牙><

=.=.唉..

thz'***牙阮,,

好采牙阮咋..5係我冇書用牙><...

eng:好悶+好痛苦ga 2堂= =.

肚痛左2堂,,,痛4我>﹏<"..!!

連講野都冇氣,,

+上..今日感冒+發燒,,,好辛苦><,,,,

第2個小息:好痛,,,,>3<"......

連行路都冇力..

但係未做l.s ga功課=.=..

唉=.=..要出左拎返本maths書..

但係...真係..好....辛苦..

1出到去..見到溱"....

佢...5理我.....

仲要死人頭,,,,,鍾澄楓!!!!

好想kill左佢,,,,,好辛苦牙!!!!

如果..5係冇咩氣講野..

e我ga性格..1早鬧左佢啦..

仲理得佢係邊個!!!

唉..勁想喊,,,,

l.s:,,,終於冇咁痛,,,,

但係.....think極都諗5明,,

自己..做錯dd咩=.=..

唉..e堂好鬼..5知點,,,,好想lunch牙,,,

maths:又係1堂悶堂,,,

平時ga我,,好鍾意上e堂,,

但係..真係好5開針lo'..

試問我點上- -...

lunch:嬲到4,,,5開心到4!!!!!

本來話返學校食,,

但係今日要去伯裘牙><,,,

算,,,反正溱都5會搵我,,係咪先,,

之後,,同牙阮,小洳去左食lunch,,,,

去到伯裘,,爆笑,,,

成堂玩...笑...

”不錯”(普通話)=豬扒(英文)"...卡卡***

牙do do   ga新花名,,,

唉,,,始終..都系5開心,,

所以,,,,小洳叫我sd message俾溱**

之後..1邊上堂..1邊打.,,

我諗miss應該見到啦=.="...

放左學,,去左坐車****

唉,,,小洳話我有d想喊wo,,

我邊有牙>3<"..咪亂講,,

至不過,,,,系5想出聲啫,,

之後,,,同溱冇事lu**,,,卡卡****

TwInS﹏咖啡迷*,,,,

美酒 著實那麼香口
說了愛你 卻不懂善後
尤其怕大醉到醒後一個人走

情感 多飲也未醉到 
情人還未到
平常偶遇你這種喜好
 未夠好

我知道 是我真是咖啡迷
維持清醒不想把青春再浪費
所珍惜的 幾秒牽繫
仍然未昏迷 理性點不吃虧

*是我真為咖啡著迷
 其實你我已經相處得很徹底
 涉及愛情便見底
 但香賓飲過 還是有過安慰
 最怕還是醉倒不顧一切

凌晨裡共你那雙聚彷似流星 在午後會紮醒

情感 不可能靠醉倒 愛情憑預告 
平常偶遇你這種喜好 未夠好

我知道 是我真是咖啡迷
維持清醒不想把青春再浪費
不應該等酒已發揮
然後便被大包圍 愛你不管哪位

是我真為咖啡著迷
其實你我已經相處得很徹底
涉及愛情便見底
但香賓飲過 還是有過安慰
最怕還是醉倒不顧一切

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2005-10-24 10:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]