`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 53
累積人氣: 4454
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2005 年 10 月 19 日  星期三

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

我怕失去你...怕你不理我..

我怕...自己失去你後..

站不起來..

你會陪我2年嗎??....

友情..可能會吧....

 

今日爆冇奈牙><...

ka華7:25分先落樓= =..

俾2個衰人搶左個坐位牙><

搞到領袖生...要企><

激4= =

之後..1見到dd fd..話捉佢地...

捉佢地....裙過"長"!!!!!卡卡***

之後俾佢地鬧返轉頭><......嗚...

今日..原來係最尾1次..守早上..><

好5捨得牙><

超人..下個禮拜就5做領袖生lu**

因為f.7><好5捨得牙..

o係6運會..真係好開心....

我同ka華..諗住上返去果時..

我見到細塋....望住我..

d眼神..有小小..想kill..我ga feel= =

可能..feel錯掛=.=..

但係..我都冇捉佢d咩..

佢遲到= =我都冇辦法ka"...***

chi:miss話聽日掉位><

叫我地放學去睇位置...

唉...巧驚驚>w<"..

聽日要做小組討論牙><"..

希望..5會講錯野la∼

自修堂:最尾果2堂又5洗上lu**

爆happy’...***

去左圖書館∼∼

同牙阮.小洳1齊傾以前d野..

我先發覺..原來自己真係變左好多..

再5似以前ga傻女=.=./

以前真係好蠢..好傻..好白痴牙>w<"..

之後傾傾下..

小洳係到扮塋姐.同''杜杜''d頭髮=.=.

爆搞笑**

想笑出黎..但係5得><

要我e個咁鍾意笑ga人..5笑= =

真係好難>u<"...

放左學∼∼∼

小洳喊牙><..因為掉果個位5好.

佢同塋姐坐...

而我就同1個勁低b+變態ga男人坐..

不過算la∼

大家都知我ga∼∼

1聽書...邊個叫我都5理!!!ye@h~~~!!!!

同小洳分開咁好遠牙><

有dd5捨得先><....

之後入返課室..

小康子黎左..

小洳追住佢 幫佢剪頭髮..

結果我真係幫左佢剪左一條=.=..

結果..佢就好似d鬼咁..追住我..

想剪我頭髮><

我o係班房叫左4次..

最後..我坐左o係枱上面=.=..

跟住..我諗住5避小康子..

但係太驚佢><

之後跳落黎..

扭親隻右腳><..好痛牙....

差d痛到喊......

之後溱問我有冇事>﹏<"..

痛得我><..嗚嗚嗚***

今日要補習牙><

o係學校留到7:00 = =.

悶4我><..

仲e黎會好似上年咁tim><....唉!!!!

to:牙阮...

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2005-10-19 10:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]