| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴ 
|
|

今日聽左1首巧耐冇聽過ga*歌]]_
氣球與貓...
ee首歌好似系關於1隻貓..想捉住佢心愛ga*氣球..
氣球代表佢重視ga野...
禾最重視ga野...系咩呢??....**#
今日1早..勁冇奈牙><"..
屋企人..返工or出街=.=...
人黎ka*><.....!!!5理個妹**
10:30..**帶左牙妹出街=.=..
去11粥 食早餐..**
食到11:10..小洳打黎..話5俾入學校~=.=..
要wear校服wo=.=..
4 人學校>﹏<"..以前刀5洗ga**
之後禾同小洳,,牙妹,,11齊食早餐..
牙妹..bi佢笑4><...
11:30**...帶左牙妹返屋企,,*
小洳要禾換p.E衫返scl...= =..冇奈爆.....
12:00...返到學校..
拎完書..諗住走人..
結果..見到溱>﹏<"...卡卡**
本來諗住都5會見到.,,,
不過..今日我..dd校服儀容係勁5 oklo))***
刀費事理佢=.=..
1:00..終於可以落元朗lu**..
買左對杯bi牙阮...
希望佢會鍾意[]拉...
禾同小洳刀算係揀左巧耐ka 啦**
嗚嗚嗚**返到屋企果時..
先發現....5見左張hello kitty,,,貼紙牙><...
下次禾要買返>3<"..

|
|
*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2005-10-22 07:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|
« | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | ... | 316 | »
|