|

26/11,,sat"*
巧耐冇寫日記啦.
近排巧吾得閒..
巧多功課做牙,,
+上..有時又遲返屋企= =
再吾系就傾電話..
寫日記懶左lu**,,,
今日約左倩2~~去mk行街街~~
約左佢5:00,,
我打算4:30到..
行1陣..之後佢會到ka ma,,**
結果.......
佢5:42先打俾我,,,
7:00先到 = =
巧耐牙,,,,***
唉..
好采溱陪我傾電話咋...thz,,**> 3 <~~
行到 9:00..
影左貼紙相....**
巧開針牙>v<",,
影到巧靚,,滿意>v<",,
之後去左倩2屋企..
巧早訓左lu**,,= =...
唉..佢隻細cat咬我牙>o<",,痛痛.,,**
不過~~我依然系咁鍾意貓貓ga**,,>v<",,,
ps:wed,,,去海洋公園牙,,**
死小洳揀左果日去= =..
4啦...
咁快= =...我驚驚tim,,***
希望佢鍾意我送ga禮物啦,,**>v<",,
|