`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 18
累積人氣: 4473
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2006 年 12 月 14 日  星期四

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

14/12*,,星期 444",,

星期4啦""XDDDDDDDDD"

快DDDD到星期6啦"XDDD"

今朝,,激死人-V-"

39分先落到屋企樓下"打俾老公,,

佢岩岩先起身哦-0-!

好啦"去佢屋企樓下啦"

明明講左,,吾過去-V-!

算了*,,

唉*,,落雨,,淋雨吧啦"

我刀知..我1定會感冒架啦-3-"!

算了*,,淋雨,,

又系打鐘先返到學校"XDDDDD"

上課室*,,又分書,,XDDDDD"

MATHS*教概率,,

好似中33,,學過咁既-3-"!

勁記得陳志強當時勁快咁飛書教,,XDDDD"

OK明啦-0-!

ECON*,,唉*,,牙SIR又發脾氣-3-!

冇奈囉!"

竟然話我地掉位-3-

雖然,,我刀掉左,,

BUT*佢好似鬧緊我咁WO-3-!

第2個小息,,周頂戴左透明手套,,拎左我部手提-口-"

明明打緊MESSAGE俾老公架MA,,,

算了-3-"俾佢1陣啦,,

之後,,佢走左去拎BAD燕個筆袋,,

笑死,,XDDDDD"

BAD燕面刀紅哂,,

走去追住周頂"

而周頂就放左落BAD駿個PC袋到,,

XDDDDDDDDDDDDDDD"

最抵死既系,,陳志文仲要將個袋放O系BAD燕個位,,

笑到傻了,,

ENDING系,,,BAD駿將筆袋俾返BAD燕,,

而BAD燕就起飛腳踢左周頂1下,,XDDD"

全班大叫,,

笑鬼死,,,笑死左啦-口-!

CHI*笑到傻了""

講課文『孔乙己』,,

講到佢,,斷左隻腳"用手行路*

突然"我地全班笑BAD駿"

因為,,佢系傷殘人士,,XDDDDDDDDDD"

MISS仲抵死,,

同我地玩埋1份"

叫BAD駿出去試做..用手行路"

笑到我地傻左,,XDDDD"

ENG*悶到呆了....

做作文!"=口="真系呆左...

LUNCH*同老公去左1粥麵 食"

刀幾好味,,

下-3-"!1:15已經食完飯,.

有冇咁快呀-口-"

唉*..食飯,,對住小倩,歐陽,,小嫻,,郭C 佢地-3-"

佢地..唉*算了-3-"!

返到學校"*歐陽話我同男朋友仔食-3-!

呆了....-0-!

IH*有D悶..又有D幾精神聽WO-3-"

咁即系點呀,,-3-?

1個字..悶囉,,XDDDDDDDDDD"

ENG*.....又悶..呆了-3-"

放學"同牙冼,,莊+..張權,,笑死左-口-"

佢地玩洳"

呆了-0-!

而洳又同烏龜打泥打去..

冇奈-3-"

補MAHTS*教新野-3-"

開始吾明啦-3-"!XDDDDDDDDDDD"

6:00"返到屋企""繼續整BANNER-3-'

整到8點-3-"

終於整完LU*好令,,XDDDDDDDD"

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-12-14 10:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]