|

14/12*,,星期 444",,
星期4啦""XDDDDDDDDD"
快DDDD到星期6啦"XDDD"
今朝,,激死人-V-"
39分先落到屋企樓下"打俾老公,,
佢岩岩先起身哦-0-!
好啦"去佢屋企樓下啦"
明明講左,,吾過去-V-!
算了*,,
唉*,,落雨,,淋雨吧啦"
我刀知..我1定會感冒架啦-3-"!
算了*,,淋雨,,
又系打鐘先返到學校"XDDDDD"
上課室*,,又分書,,XDDDDD"
MATHS*教概率,,
好似中33,,學過咁既-3-"!
勁記得陳志強當時勁快咁飛書教,,XDDDD"
OK明啦-0-!
ECON*,,唉*,,牙SIR又發脾氣-3-!
冇奈囉!"
竟然話我地掉位-3-
雖然,,我刀掉左,,
BUT*佢好似鬧緊我咁WO-3-!
第2個小息,,周頂戴左透明手套,,拎左我部手提-口-"
明明打緊MESSAGE俾老公架MA,,,
算了-3-"俾佢1陣啦,,
之後,,佢走左去拎BAD燕個筆袋,,
笑死,,XDDDDD"
BAD燕面刀紅哂,,
走去追住周頂"
而周頂就放左落BAD駿個PC袋到,,
XDDDDDDDDDDDDDDD"
最抵死既系,,陳志文仲要將個袋放O系BAD燕個位,,
笑到傻了,,
ENDING系,,,BAD駿將筆袋俾返BAD燕,,
而BAD燕就起飛腳踢左周頂1下,,XDDD"
全班大叫,,
笑鬼死,,,笑死左啦-口-!
CHI*笑到傻了""
講課文『孔乙己』,,
講到佢,,斷左隻腳"用手行路*
突然"我地全班笑BAD駿"
因為,,佢系傷殘人士,,XDDDDDDDDDD"
MISS仲抵死,,
同我地玩埋1份"
叫BAD駿出去試做..用手行路"
笑到我地傻左,,XDDDD"
ENG*悶到呆了....
做作文!"=口="真系呆左...
LUNCH*同老公去左1粥麵 食"
刀幾好味,,
下-3-"!1:15已經食完飯,.
有冇咁快呀-口-"
唉*..食飯,,對住小倩,歐陽,,小嫻,,郭C 佢地-3-"
佢地..唉*算了-3-"!
返到學校"*歐陽話我同男朋友仔食-3-!
呆了....-0-!
IH*有D悶..又有D幾精神聽WO-3-"
咁即系點呀,,-3-?
1個字..悶囉,,XDDDDDDDDDD"
ENG*.....又悶..呆了-3-"
放學"同牙冼,,莊+..張權,,笑死左-口-"
佢地玩洳"
呆了-0-!
而洳又同烏龜打泥打去..
冇奈-3-"
補MAHTS*教新野-3-"
開始吾明啦-3-"!XDDDDDDDDDDD"
6:00"返到屋企""繼續整BANNER-3-'
整到8點-3-"
終於整完LU*好令,,XDDDDDDDD"
|