|
|
2010 年 5 月 5 日 星期三  |
我都唔知比咩反應你好......  |
分類: 未分類 |
唉!我都唔知再比咩反應你好....
當初實牙實齒咁應承人,又做唔到,屎過一次la,仲唔夠,等我仲咁信你.而家你點唔肯都冇用,事實就係事實.
當時又話掛住我,搞到我咁開心,結果呢?同以前冇分別,一樣咁鐘意哈我.......依家再黎多次la,你話care我,我都好難再信你.接落黎又要我一個去忍個老虔婆,佢平時已經好煩,依家仲要煩上加煩,你想點ar!
可以ge,我都唔想再去咁遠,真係好辛苦.....
|
| 發表時間:2010-05-05 11:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
i am not angry ...i am sad
|
|
|
Don't be so angry la ! who make you like this ?
|
|