2007 年 1 月 15 日 星期一  |
oK咁喇,,!  |
唉唉唉,,,,,*今日都唔知點解好多人喊><!我都有喊呀!!!
首先就係臭美喊,,因為周文鬧佢,,!之後就到千秋..佢唔見左部電電,,!
最後就到我喇,,唉.....*衰同郭希玩囉,,!搞到自己仆街=3=!!唉唉唉,,,,,**
不過大家都好快冇乜野,,!不過千秋就.......*!佢因為冇左部電電而比人鬧,,
佢依家又同屋企反左面咁,,!*我地今日去完網吧之後就去左臭美屋企,,玩得好開心,,/\/\*
不過,,何B好似有少少唔鋸我同敬b玩咁,,!*真係死得喇,,!!點算好呢..??有冇人幫下我..!!!?
T^T...我今日搞到何b好唔開心呀!!!!!!>3<"嗚嗚......*又誤會左佢,,!我真係唔配做佢條女!!!
下下都令到佢呢樣唔開心,,果樣唔開心,,!!!!點算好呀??唔通真係要同佢分左手先可以令佢開心d??
但我唔想同佢分手呀..!!分手好痛苦呀,,!!!!點算好??有冇人救下我呀???天呀!!!!!!!
|
| 刊登時間:2007-01-15 05:35 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 14 日 星期日  |
OK好也,,!  |
今日好悶呀,,!又冇野做wO,,!!唉.......*
不過呀媽買左好多我鍾意既野返黎=3="
好開針,,!>33<原來呀媽係咁錫我架,,T^T..(感動,,!哈**)
我今日同左好多人傾電電,,,咁就好快過左一D時間喇,,!
今日我好乖女呀,,有溫書,,!!聽日考社環,,有好多都唔識,,!真係煩!.\/."
不過我有溫書,.,我諗會識既,,努力吧,,!!.\/.!!
今日冇乜點....!係咁先喇,,聽日再打打打...日記""!!^^" |
| 刊登時間:2007-01-14 05:03 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 13 日 星期六  |
還不錯,,!*  |
今日都幾好既,,,不過最慘就係朝早姐,,!*
我呀媽晨咁早叫我起身陪佢去飲茶,,!仲要吹我果隻=33="
不過去到有野樣最開心就係我細佬激走左隻怪物!!!YA...!!(細佬萬歲..!!)
KAKA,,,*冇隻怪物煩住,,我飲茶都舒服D..!講句野都有自信,,!哈哈....**
飲完茶之後我地帶左細佬去公園玩左一陣,,跟住就去左頌富行街街,,,!
最好就去左百街,,因為我可以買自己鍾意既野,,>33<"我入到就係咁汁D野..!
汁汁下...點知我先發覺..成車都差唔多都係我d野,,=0="哈....*/\/\""
我呀媽去比錢果陣..佢都呆左,,因為我買左成$300幾既野..*卡卡.....!
不過呀媽冇鬧我,,唔知佢做乜今日會唔鬧我,,,哈哈.....!!好開心,,*
同左何b傾sMs,,傾左都幾多野既,,不過佢去左打機..去左玩,,So,我冇乜點嘈過佢,,!
打住咁多先....聽日再打.\/."哈.....*((kai針中.....!!)) |
| 刊登時間:2007-01-13 07:18 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 12 日 星期五  |
都Ok開心喇,,*!  |
今日我地去左網吧打機呀!!都幾開心喇,,不過就係冇左何B咁...!
何b佢話返大6探婆婆,,sO我冇點,,不過..我太依賴佢喇,,,!
佢放學一話走,,我就好想喊,,我係佢面前扮到冇野咁,,但佢一走左,,!我就眼濕濕!!
我太冇用喇,,咁少既事都會喊...*T^T..之後我地就落左元朗打機喇,,打左一粒後,,
何b話佢唔屎返大6,,我當時好開心好開心,,因為可以見到佢喇,,!佢又話出黎搵我...
我就叫佢出黎元朗,,我地等佢其間..我地又食又玩,,超開心,,!等到何b黎左之後...
我地又冇野好玩,,又冇地方去,,搞到何b超無奈..!*我都覺得唔好意思,,叫左佢出黎,,
又冇野講,,冇地方去,,!!!跟住我地冇耐就各自返歸..!唉....*搞到何b咁,,我真係好對佢唔住,,
琴日件事我都開始覺得連累佢,,今日又冇乜點理佢,,!!真係失敗呢,,**!T^T...嗚嗚.......*
琴日大家都唔開心,,郭希,臭美同我都比屋企人搞到好HuRT..*
不過我希望大家,,由下星期一開始,,以後都可以開開心心咁同屋企人,,Fd子一齊過..."!!!
|
| 刊登時間:2007-01-12 04:09 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 11 日 星期四  |
今日大大獲!!超唔HaPpY!!!!!!\./  |
今日放左學之後就同左臭美"郭希"周文"老公"同好多好多人去左鬼屋..!
我地去到都冇乜野,,淨係驚..!唉.......*!跟住我地冇耐就走...!!
之後去左千葉附近果到玩左陣,,有幾個人走左...!得返幾個係到...!
我地玩完之後就去左臭美屯門果間屋到玩..睇碟..食野,,!超正*!!!
本身我話係2點返既,,但玩得太開心喇,,所以唔肯返,,,!kaka....!
之後係咁玩玩玩...!!!我,何b同周文6點幾就搭車返去,,,!
我返到屋企之後..係門左比人罰企T^T...企到8點幾..!!!!!!
仲要交埋手機同8達通..!我就交左手機先,,因為張8達通唔係我到,,!
之後呀媽叫我伶出黎,,我冇..!之後我就打比何b叫佢落黎比我...!
我冇諗過我呀媽會跟埋我去囉!之後我去到頌富見到何b,,佢比返張8達通我之後...
何b就走左,,點知我呀媽追住佢黎問..!!問左1,2個字倒..!!我覺得好對何b唔住囉..!!
無啦啦連累埋佢,,!T^T...!我仲一路行一路喊返屋企,,!我行返屋企果陣,,,我有諗住同何b講分手..!
但係,,我返到去..我打比佢..我問佢d野,,佢就話擔心我有事,,!我聽到呢句野..我真係好開心..!
之後我就完全冇諗要同佢分手,,!因為我真係覺得佢係好關心我,好愛我果種囉,,!!>33<"
不過我真係好對佢唔住,,,!我會以我既愛黎對佢好上加好架..!!!我會一直愛佢!!
無論佢愛唔愛我都好,,鍾唔鍾意我都好,,我都係咁鍾意佢..咁愛佢!!!!!!
Lo\/E 何B FoReVEr!!! |
| 刊登時間:2007-01-12 03:38 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|
| «‹ March 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|