2007 年 1 月 25 日 星期四  |
好也!!  |
今日好好也,,個個都玩得好開心,,!卡卡....*!
唉.....*今日冇做英文功課同冇交中文野,,搞到呀SiR同MiSs打比我呀媽,,
呀sIr有我屋企d資料我就冇得呃佢喇,,不過mIsS LaM冇,,So我呃左佢>3<!
午膳小息,,我見到千秋係到嘔,,我想問佢咩事果陣,,個死周文係到嘈生哂,,仲要話千秋!!!
妖佢呀..!!*之後我見到千秋冇乜野,,我都安心左..!^^臭美佢,,今日都oK開心哇,,**!
到左放學,,我,臭美,鄭鄭,林婷,邱邱同何B..去左北江行街街,,!都幾無聊下,,不過好過冇野行,,!
本身何B佢係同成仔係元朗到行既,,不過成仔話聽日先行Wo,,sO何B佢話同我去行,,!!
我地C班一早放左,,但邱邱果班要5點先放得,,搞到我地係到等,,!我地一路食野一路等,,!
最慘就係何B,,因為佢一個人係輕鐵站到等我地,,等左成1粒鐘=3="..!唉.....*
不過我地去到北江都幾好玩既,,但係去到..行左陣..-333-何B唔小心整到北江仔,,!
個北江仔踢左佢一下!!*T^T...個死北個仔,,!屌佢老母臭系!!!何B都同左佢講SoR,,
佢仲要鬧何b!!仲要屌埋何b媽子,,!我聽到超想打佢囉,,!扮撚哂野咁,,樣7到爆!!!!
不過聽到何b話冇野,,我都由擔心變返開心喇,,!^3^"之後我地就各返歸,,由於...
臭美+鄭鄭同我地唔同路,,sO係北江就各散喇,,!之後我同邱邱佢地就返小學,,!點知係冇人的!!
我地走果陣,,見到小學既社工(洪姑),,我超開心囉,,!佢令女左也,,>3<好掛住佢,,!聽日要返小學探佢,,!
之後冇耐我地又各散了,,!我同何B都係咁返歸,,!!今日真係好開心,,!因為呀媽知我冇帶功課,,
佢都冇鬧我..^^卡...!*何B依家好錫我,,Fd子們都冇再以前咁唔開心,,!!Ya!!為開心日子而努力!>W<
|
| 刊登時間:2007-01-25 08:51 PM [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 24 日 星期三  |
巧巧哇,,*!  |
嘻嘻,,,,,*!今日太太平呢,,!>333<"巧KaI針!!"
由朝早開始,,直到放學都係開心既,,!因為何b冇HuRT我喇,,
Fd子都Ok開心喇,,但..臭美表面上係開心,,但其實係傷心的!*
我今日係小息都係咁蝦何b..嘻,,*係咁打佢patpat!!哈哈....**
好開心呀,,>33<"好耐未試過咁正喇,,!不過..到左上堂果陣,,,
d老師唔比學生訓教,,!!!我今日上到數學堂開始就已經好攰好攰,,!訓左冇耐...*
d呀sir/miss就係叫醒我,,!!搞到我好炆!!訓都冇得訓,,真係死!!
不過今日大家都好開心,,因為一放左學就去左網吧打機,,*
之後又去左食野喇,,又玩..**!掂!正!好!爆呀!!!卡...**
今日係咁多,,冇野lu*!卡卡....**!
|
| 刊登時間:2007-01-24 10:50 PM [ 訪客留言(32) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 23 日 星期二  |
本身係開心,,但慢慢就HuRT!!!  |
我由朝早到午膳就真係好開心...**
不過朝早果陣就為左fD子既問題而喊左出黎!*唉,,"
之後都冇乜野,,有何B好多人氹返我,,特別係臭美,,
我真係好驚冇左呢個好Fd子,,我先會咁喊,,!!不過依家冇野喇!!^^
到左放學果陣,,我地幾個人去左打機,,((有我,何b,郭希,臭美,鄭鄭,周文等等..!))
我地一開始果陣就真係好好既,,!但係到左打完機走人果陣就衰!!!
又係因為我既問題而搞到咁,,!*因為我同臭美鬥行路快,,!**
呢一刻就死了,,因為我同臭美行左去好遠,,何b就嬲我冇理佢,,
嬲我行得好快,,又唔同佢傾計@陪佢,,!!之後我就係咁氹佢,,!
雖然佢係話冇嬲我,,但我知..佢仲有嬲架**!唉.....**
乜拍拖真係要嘈完再好,,好完再嘈咩!?*呢d先係叫有【情趣】??
唉......*算吧,,*我違有日後再做好d喇,,唔想令大家都唔開心!!!! |
| 刊登時間:2007-01-23 09:18 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 22 日 星期一  |
一般呢,,!  |
T^T...今日都唔知做乜咁黑仔Wo,,!**挑,,!憎憎憎..,,!!!
唉.....**今日都冇乜野,,淨係黑仔T^T...**朝早講幾句野,,
午善小息比人鬧,,之後又比枝筆插中手指..!!放學之後同左..
郭希,,臭美,,周文,,黎9加老公去天頌玩,,我屌!好撚火爆**!!
個死郭希係咁整我個書包..!!挑,,!*唉.....**不過都冇乜野,,!
我今日又放了曾顯飛機也,,!死得了!!*爆sOr佢囉,,第4次放喇!!!T^T..
不過呢D都唔重要,,!重要既係...我要諗聽日音樂堂我要用咩心態去上!!!
唉....**雖然有女仔坐係我隔黎組,,有人同我玩,,!!但..我都唔會開心得去邊,,!
因為,,有人同XX坐,,呢樣我先覺重要也,,!..點算好呢,,??不過都算喇,,!!
我應成左2個人唔會呷人地醋架!.\/."我會做到架,,!!((希望我真係做到!!!))
我都好希望..!!!!!聽日..既音樂堂..唔會有野令到我唔開心吧!!!!!!>33<" |
| 刊登時間:2007-01-22 07:54 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 21 日 星期日  |
oK吧,,!**  |
今日終於返黎香港喇,,開心死>33<"
不過,,都有少少唔Hi..!!因為冇得同Fd子玩,,
唉......*個個都話落雨唔想出,,!!憎爆落雨也,,!*
T^T...今日應成左何b陪佢去剪頭髮架,,!*
但因為自己肚痛要去睇醫生,,sO冇陪到,,!真係對唔住佢也,,!*
依家要食藥,,就食死了**辛苦爆囉,,*唉唉唉***!!不過依家冇乜野,,
唔打了,,明日再打,,卡卡....**
|
| 刊登時間:2007-01-21 09:39 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 15 | »
|
| «‹ June 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|