2007 年 2 月 4 日  星期日   晴天


好好開心呀!!>3< 愉快

今日好好好開針呀><!!同郭希,,臭美同敬b玩,,!

本身我係同呀媽去北江既,,之後臭美同郭希係咁打比我..!

問我係邊,,係咪去北江江,,!之後我同呀媽去到北江,,

過左一陣就見到郭希,,臭美同敬b佢地3個..!卡卡...**

郭希佢地係咁同我呀媽串串串...!串左都幾耐下..!*

冇耐,,我洗開左我呀媽就同左郭希佢地去左影相相..!*

我地係到等機影相相..*等緊果陣我地係咁玩,,!好開心**!

之後到我地影果陣,,我地諗左好耐到底影唔影好..但最終都係影左,,!

好喇,,我地影完之後,,我地4個係咁爭住黎整相..*個敬b就同臭美爭得超勁,,

敬b仲踢臭美,,搞到臭美放棄左,,到我同郭希,,我係咁推佢..佢就係咁撞我..!*

搞到我個手好痛,,之後我又放棄左,,!*佢地兩個整到d相相好核突..!*整完之後,,

敬b就伶佢cut..我地3個就去左後樓梯到bo煙..*但我bo左半飛就冇bo..

個郭希食極都係停唔到,,-33-"服了他..!!*敬b cut完d相相後,,我地就出左去北江果陣,,

我地去左公園仔玩,,T^T..激死我..死敬b同郭希係到玩我個袋仔,,搞到個袋仔吊係樹到有2次..!!=3="

不過好彩,,,都可以伶得返..!!到左4點幾,,敬b佢要走..我地冇送佢走,,我地係到玩玩玩..!!*卡卡....*

我同郭希係到狂玩..*又傾下計咁,,!但臭美佢都冇乜點出過聲..!但都好開心..!**哈哈....**

我地一玩就玩到6點幾...!*之後我地就各散喇..!*真係好開心呀今日,,!>33<聽日再打..!**

刊登時間:2007-02-04 08:26 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天


唔錯,,但係悶*! 開心

今日都唔錯既,,!有去行街..買野**!淨係有d悶,,!

我今朝9點幾就醒左,,之後同呀媽出街..!!*

我地又買左好多野..大多數都係我既野,,!卡卡...*

之後又去左北江,,又買左野喇,,!卡卡卡...**

我同呀媽行到成4,5點..*之後返左歸,,,!好開針也..!*

何b佢一訓醒就sms我,,好sweet呀>3<!!同埋,,

佢今日對我特別好,,!kaka...*佢今日打機都有同我傾..*

我同佢傾完sms之後,,我就打比邱邱,,因為佢打過2次比我,,

但我冇接到佢電電,,s0..我打返比佢,,之後同佢傾傾傾...傾到6,7點,,!

太好了..!*卡卡卡....*我今晚一定訓唔著><"開心到訓唔著也,,!好喇,,唔打..!

刊登時間:2007-02-03 08:54 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天


一個字..>差!! 不安

我屌呀!!今日都唔知乜撚事,,!超撚黑仔wo..!!

一朝早就比死雞佬打面..!!之後又比人鬧,,!!仆街呀!!!

英文都可以話開心少少喇,,係咁同曾顯sms..!到左數學堂又sd..!

數學堂郭希佢地係到玩,,好開心..!比佢地搞到我唔知點好..!!

之後到左電腦堂,,我超憎呀!!!比個死黎洛琪鬧,,串77咁,,!

我屌佢個西呀,,!佢知乜Q呀,,!成日扮撚哂野咁,,!都oN99既..!

今日心情唔多好..!唔打喇,,!!!!

 

刊登時間:2007-02-02 08:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 2 月 1 日  星期四   晴天


唔係太好...* 驚訝

唉唉唉.....*我今日又喊左喇,,!*都唔知做乜...*呢幾日成日喊,,!

不過好快就冇野..**!我依家仲有陰影係到呀>33<"好驚,,!!!

我好驚何b大聲鬧人呀!!佢一大聲鬧..我就會諗起佢話我果陣..!!*

我一訓底第1樣野就係諗起佢大聲同惡既樣望住我講呀心!!!!!

佢以前比我既係安全感,,但依家對我既係...恐懼感!!!T^T..*

我唔鍾意呢個何b呀..!我鍾意依家果個何b..!*但點解..依家會咁??

會咪我HuRT得佢多,,佢先會咁對我!!?定係..佢唔再鍾意我*!?

唉.....**今日都算黑仔,,!唔係比d miss鬧就係比人罰,,!

最衰既係..放學前一堂,,!視藝堂..!!*我屌,,玩下之嘛,,咁都唔得,,!!

我地係跑黎跑去,,不過都有諗過後果先黎跑..!!miss鄭佢知乜Q呀!!

嘈住哂..**之後張sir叫我地寫100字悔過書,,!!仲係小學咩,,!!寫悔過書!!!!

唉.....**之後同何b就返左歸Lu..!*唉....**唔hi也,,!!唔打咁多...**

刊登時間:2007-02-01 06:20 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 1 月 31 日  星期三   晴天


唔開心呀!!!有陰影T^T..!!* 感動

唉.......**今日真係好黑仔,,!我喊左成3次喇,,!我頂!!!!

今日朝早好地地,,我諗會開心到放學喇,,點知...*好慘*!!!

我第1次喊係係英文堂果陣,,因為個死李敬佢踩我,,!!

本身我係幫佢拍條褲既,,佢唔知佢隻腳污糟左,,之後佢一轉身...

就好大力咁踩我隻腳,,!!之後又要踩住咁卒多兩野,,!!我叉佢呀媽個奶呀!!!!

第2次喊,,就係因為何b佢係普通話堂超大聲咁話我,,!搞到我HuRT爆,,!

我都破左記錄!!成堂係到喊,,**冇人知我係到喊緊,,!只有林婷知..*因為..

佢見到我隻眼同塊面都紅哂,,**不過我冇話佢知我真係喊左,,!!!唉.....**

我喊果陣都有同自己講..話唔可以為何B喊,,!!但...我愈講就愈流D眼淚出黎..!!!!

之後到左食飯,,我冇胃口,,淨係食左5啖..就冇食,,!!!因為我諗起何B佢話我果一刻!!!!!

我根本就唔可以忘記!!!因為佢係第1次咁大聲,,咁惡話我!!!!!!之後放左學,,,

我同何B都冇乜野,,不過我好想避開佢,,因為我由佢話我果陣開始,,我就好驚佢,,!!!

我受唔到佢果陣既語氣,,!!不過我都係冇避到,,!因為我點都要忍架,,!!可能我太愛佢喇,,!!

後尾..我同左林婷佢去行北江,,我又第3次喊了...**都係為左何B佢今日話我...!!!

之後林婷佢叫我唔好喊,,!同埋..林婷同我講.."何B今日話你,,D語氣又真係重左!!..

..>我地聽到佢咁話你,,我地自己都覺得佢係將D唔開心發洩係你到囉,,!!!我地都會諗..

..>點解何B會咁話你,,!點解何B會咁對你,,!!我都會覺得佢好過份囉,,!!!"

佢講完之後,,我就狂喊,,!!因為我真係受唔到何B果陣惡既眼神同語氣,,!!!!

我其實到依家都仲未冷靜到..我都係好想喊,,!!!T^T...**唔打喇,,HuRT爆中..!!!

刊登時間:2007-01-31 07:49 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


suki102910
暱稱: *S!u..sUm=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
+,."每日 星 座占 卜=!]]
★й①ヲズЗеユЗ★
й①ヲеみШスヘ-blogwasabi-