2007 年 2 月 9 日 星期五  |
幾巧,,!  |
今日落毛毛雨也..*不過好舒服..*!卡卡....**
朝早同何B冇乜野..之後到左小息..都冇乜野..*!
玩得幾開心呀..!不過我好眼訓..**同邱邱佢傾完計..
就返班房訓教教..*之後上數學堂果陣,,OK開心喇..
因為我同郭希夾手夾腳計到條數喇,,哈哈=____="
跟住到英文堂..*唉.....*呢堂真係慘到敗家囉..!!!
羅銘佢地排隊落去果陣,,狂打我個頭,,搞到我超暈..!!
之後我同佢地打黎打去..搞到何B佢好似唔開心咁..!**
唉.....**曾顯今日狂請Me食Hi-ChI..!好開心呀>33<"
卡卡....**請完一粒又一粒,,之後又請左半筒..!呵呵....**!
到左電腦堂,,呢堂又仆街,,!成堂都比人鬧,,!因為我同咩咩勤玩,,
之後個黎8婆又係到扮哂野講,,我都好SoR成組人,,比我搞到要企..!T^T..*
真係好對唔住佢地..*!我絕對唔會有下次!!我同何B由午膳到放學都係冇乜點講過野..
直至到我返屋企果陣先同我講野..!**唉.....*今日真係死!!隻死怪物又係屋企,,!
搞到臭美佢地冇得黎我屋企..!**我屌佢老味呀!!遲唔返早唔返,,今日先返...!**
我挑..!!!冇心情呀><!!!!!!希望聽日同邱邱佢地去街街可以開心喇,,!!都係FD好!!!
|
| 刊登時間:2007-02-09 09:07 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 8 日 星期四  |
本身好,,但後尾好想死!!  |
我今日本身係好開心架嘛,,,!同何b玩得好開心喇...
同Fd玩得好開心喇...*又同d人打黎打去喇..!!開心爆囉,,!!
之後又同臭美,,鄭鄭..林婷係咁玩玩玩...**卡卡...**開針也*=]]
到左午膳..曾顯請我飲野呀><呵呵..**又同邱邱,,呀茹係到傾計..**
之後周文又黎左傾..!真係8掛!!之後..我食完野就同邱邱,周文上去..!
上到去..周文冇喇喇meet我塊面..**勁痛wo!!之後我咪meet返佢..
佢仲大力過我..**搞到我塊面超紅呀>333<"跟住..佢又要屈我..T^T..*
唉.....**憎憎憎佢呀..!過左一陣我就冇憎佢..呵呵**到左視藝,,呢堂最慘!!
比人收電電呀><!!我屌!!個死仆街!!!扮撚哂野咁叫我過去佢到,,!!!我記得佢條仆街!!!
都唔知邊Q個,,!唉....**之後呀張SIR知左之後話家長日果日先比返我..T^T**慘慘慘呀>333<"
好對唔住呀媽呀..!又要煩到佢喇..!*今次第2次比人收電電呀><!!唉.....**今次一定死硬喇!!!
唔打喇..唔打喇..**冇乜心情打野,,愈提就愈想喊喊...**!!T^T...**嗚嗚.......!!** |
| 刊登時間:2007-02-08 06:48 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 7 日 星期三  |
不錯不金昔!**  |
卡卡....**今日朝早成班都忙緊做功課!!.\/."
不過我地多數都係抄抄抄..!我最好,,有何b幫我做埋>33<"
Ya..!今日冇咁黑仔喇,,!嘻,,,*不過..有少少覺得班友仔好煩..!
唉.....**今日何b佢頭痛呀T^T..*好唔開心..!*佢好唔舒服..
但我又冇乜點理佢..真係失敗!!*對唔住呀何b>w<
今日上社環,,我本身係好認真咁上架,,!!個miss對答案又講得鬼死咁快..
之後我咪去問黎寶玲到對答案囉,,之後個miss話我唔問過佢..!佢都傻下傻下..
問佢既話我都唔洗去問喇..!唉....*過完呢堂之後,,我都好開心..!卡卡....**
之後放左學..我本身可以去邱邱到架!!><但佢比人捉左去操..!!T^T..好慘呀佢..!
之後就同左何B返屋企,,!我今日可以5點前返到屋企= ="好早呀>W<""不過都好..
唔屎令到呀媽唔開心..*哈哈....*隻怪物((我呀爸))又唔係屋喇,,!YA!!開心爆呀>333<
今日好開針針針呀!!!聽日係咁就好喇...*唔知又得唔得呢,,!嘻嘻...**
|
| 刊登時間:2007-02-07 08:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 6 日 星期二  |
| 中等喇,,!* |
今日都冇乜呀,,又係玩,,傾計同食..!**
不過我都唔係幾hi..*音樂堂個死蕭xx係到扮哂野!!!
憎爆佢囉!!!屌佢個系呀..!!!佢係我個黑星黎既..!!*
次次都係佢屈9我..!!真係想死呀!!>333<"
之後都冇乜野..!*同何b,,@Fd子都oK太平..**!
放左學就陪左臭美去cut髮..!*冇耐..我就走左..
因為我屋企隻怪物打比我叫我返歸...!**
之後我就同何b走左..!係咁多...!!! |
| 刊登時間:2007-02-06 09:03 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 5 日 星期一  |
| OK咁喇**! |
唉..!*我都唔知今日係咩心情,,!有無奈..有開心..有唔開心..!**
今日朝早一路都同何B好靜好靜咁返學..!我好受唔住果種靜!!!
果陣我真係超想喊囉,,!!唉....*不過佢都係眼訓先係咁,,!但我點都受唔到囉,,!
同埋..返到學校,,唔係要落去排隊既話,,佢根本就唔洗理我..!算數,,過去左都冇謂再提!!
小息冇得落去呀>33<..可憐T^T..個MiSs LeE唔比我地小息呀..!!太冇人性喇,,!!><"
到左英文堂,,比人叫左起身..不過過多陣都可以坐,,因為我果陣唔聽,,又係到sms..**
到左社環堂我好開心呀><我一次過伶左4個印仔,,!卡卡....*要繼續努力**.\/."
之後午膳小息都冇乜野喇,,又係同何b加佢d Fd係到玩玩玩..!oK開心喇,,!**
跟住,,打左鐘我地上到班到,,我同何b狂玩..!我係咁吱佢..*哈哈...*!好玩呀>33<"
miss黎左之後,,我又同曾顯sms..我嬲左佢一陣,,因為我同佢sms果d野比左鄭鄭睇..*!
冇耐,,我同佢又冇事喇,,!但佢唔知我係嬲佢囉,,!!唉....**到左放學..*我煩爆也,,,!
個死人陳文x..係咁嘈嘈嘈..!!!搞到我差d想喊喊呀T^T..*因為佢好煩..又唔靜下..又要我鬧!!!
唉.....**好彩有何b幫我..佢先冇咁煩..!我更加冇咁炆,,!多謝何bB呀>33<"
今日郭希佢中文堂果陣發燒,,我仲以為佢講笑,,點知係真的..*/\*真係好對唔住郭希,,*w*
因為我唔信佢講既野,,搞到佢成堂又比人罰企..又咁辛苦..!!希望佢冇事喇...!>\/<"
今日係打咁多先...**聽日再黎...!**卡卡....* |
| 刊登時間:2007-02-05 08:51 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 15 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|