2007 年 2 月 24 日  星期六   晴天


[- 少少開針..!" 愉快

今日我點零兩點就反左黎hk..!**本身何b佢話黎天華接Me既..

但系,,我早過佢黎,,s0之後我就去頌富搵佢,,!佢又系頌富到搵我,,

卡卡...*之後見到肥雄個頭同我染既色系一樣,,跟住又嘈左一陣,,,!

之後何b佢冇帶8達通,,去左oK買野,,之後上到車,,我地系到玩玩..*

我本來系想早d去打機機,,,但何b話肥雄要買左條腰帶同孖煙通先..= ="

當時既我真系超超超無奈...""同佢去買孖煙通- -""真系o大我個咀,,!*

之後行左好耐刀吾見有,,!之後何b話肚餓話去b仔涼粉到食野,,!"

去到..刀冇乜野,,肥雄食左兩碟野= ="何b同我系正常既,,淨食涼粉,,!

我地食完果陣已系3-4點喇,,,之後就真系去打機,,!"好開針..!**

因為我系大6好耐冇玩勁舞...!去到網吧,,我同何b系甘玩勁舞舞,,,!

打完1粒鐘機後..我地就反歸喇,,,但果陣已經開始落雨,,!果陣同何b好開心,,

但有肥雄系到.\/."阻住我同何b雨中漫步!>3<"真系想打打打9佢,,!((講笑,,))哈..."!

不過刀無所謂喇,,我刀差吾多當佢透明,,!呵呵...**!何b佢落雨刀送我反歸,,

真系覺得好sweet牙!><反到歸歸,,,又同何b傾sms同msn..!冇幾耐就開始傾電電,,

我地傾左好多好多野,,!刀傾得好開針,,!**本身我系12點幾就訓既..但因為某d野,,

s0我好夜好夜先訓,,!唉.....**聽日再打打打,,,!!卡卡..**"

刊登時間:2007-02-25 07:08 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 13 日  星期二   晴天


{{少少好喇,,!]] 驚訝

我今日朝早同何b返,,雖然冇乜野..*但係我都仲有少少避記,,**

唔知點解,,,我同佢到左午膳先冇野,,!同開始講返野,,!*都幾開心既..!**

呵呵...**之後果兩堂係要落去地下玩既,,!都幾開心,,我陪到fd子又陪到何b,,!

唔錯唔錯,,!不過邱邱成日都要我陪,,又要{q}住我隻手,,!搞到我好唔舒服...

不過算喇,,好彩D人冇話我係機架姐,,!如果唔係,,我實死冇生喇,,!!>33<"

今日放左學,,我終於可以伶返部電電喇,,!開針開針呀><!!kaka....**

我同臭美本身係去我屋企伶完野就去邱邱到,,!但點知何B佢又話要比野我..

係我隻KuRoMi公仔,,!kaka....**我地跟左何b上佢屋企,,佢係咁搵條所時都搵唔到,,

之後我同臭美就走左..之後何b打比我話佢屋企有人,,可以伶比我,,跟住我地就係佢樓下等佢..!

等等下見到肥雄..!傾左陣計,,,!等左冇耐..*何b佢伶左隻公仔比我,,!之後佢地3個就送我返歸,,!

我伶隻公仔伶到差d仆街,,!= ="不過冇野..!!之後我就同臭美上左我屋企,,!伶完野之後,,

我地就去邱邱屋企整野,,!好開心..!*好好玩,,!呵呵...**之後7點幾,,我同臭美去左北江到行..!

行左陣..之後去左食野,,!食完野就各自返歸,,,!唔錯唔錯,,!*\/*"聽日係情人節呀!!!>33<開針!!!

刊登時間:2007-02-13 09:45 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 12 日  星期一   晴天


+..hurt爆..!!! 感動

我同何b佢今朝仲好地地架,,但係返到學校就唔同哂喇..!

我返到學校又鬼死咁眼訓,,我琴日11點開始訓..但點知係咁碌黎碌去..碌到4點幾!!!!

媽咪呀><唉....*搞到我心情欠佳,,!*係學校係咁訓訓,,,!今日我超超超失敗囉,,,!!

係到同金魚,,郭希同周文係咁玩玩玩...**仲玩到仆埋街,,=33="何b又嬲埋我..!**

之後同何b由朝早到放學都冇講過野,,!午膳果陣,,我同d女仔落左去食野..之後郭希又痴埋黎,,

唉.....**爆爆爆失敗!!仲hurt到何b佢....*/\*跟住放左學之後就同左臭美,郭希,曾顯,龍飛加黎9..

去左bo煙,,我自己都食左,,!食左2,3飛倒喇,,!卡卡....**之後bo完就散band..跟住我同臭美加郭希..

去左天耀食野,,又玩,,又bo煙..!!到左6點幾,,我就返歸..**唔錯唔錯,,,!*係咁多,,唔打喇...**!

刊登時間:2007-02-12 10:05 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 11 日  星期日   晴天


((*好開心..!*}} 愉快

今日我同呀媽,細佬同表姐返學校..因為係家長日..!

哈哈....*返學果陣見到何b,,我同佢第1個反應都係o咀加互望..!

佢果陣既樣超得意,,!好想行埋去meet佢,,*!呵呵....**

之後我都冇同佢講野..我同我表姐傾傾傾..!幾開針..!*到左學校..!

上到去..我唔敢去同何b傾,,因為佢呀媽同我呀媽都係到..!之後張sir叫我..

傾傾下..下一個係何b..佢去見miss蕭,,唔錯,,!呀sir話我中等,,唔屎入d同e班..!

叫我努力d入埋b班,,!.\/."我會加油架,,!我今日仲以為可以伶得返部電電,,點知....

呀sir話星期一放學果陣先比返我,,T^T..失望!!*不過算喇,,唔屎入d,e班..我都好開針!!

唔知,,下學期會唔會入到b班呢,,我依家要加油喇!!.\/.*"之後見完呀sir我去左買野飲..

我買完就同我表姐走左,,因為要去買野..*我走左果陣,,何b去左買野飲,,!佢話見到我呀媽..

我呀媽對住佢笑,,!=_____="真係kai子,,!我同何b冇機會傾傾傾呀!>3<"唉.....**有緣冇份哇..*

跟住我同我表姐去左北江狂買野..!哈哈....**好好玩,,!>M<""之後去左M記食野,,食完就去邱邱屋企,,

我去到佢屋企係到整野,,**整到成6點幾就收工係到傾計同玩..!*到左6點半,,散BAND..!各返歸..***

刊登時間:2007-02-11 08:10 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天


開針開針 =]] 愉快

今日好開心哇..**同左臭美,,郭希,,黎9,,曾顯,,龍飛@鄭鄭去街..!

我今日10點幾就去左邱邱屋企..本身唔屎咁早,,但呃左呀媽話去返學操,,

之後出左去,,到左點幾先出左去,,我去左天耀得呀曾顯..之後等左3個字,,就見到龍飛..

我再等我幾個字先見到曾顯..!之後我地又等埋臭美同鄭鄭黎天耀,,等左3-4分鐘..!

之後黎9又話叫我地等埋佢,,之後又等左3-4個字..!救命呀><我等左好耐,,又未食野wo,,!

但係同臭美佢地玩得好開心,,之後黎9黎左之後..我地就出左開煙..!我bo左2飛..**呵呵....**

跟住我地冇地方去..就去左租單車踩,,!我地本身冇咁煩架,,不過鄭鄭佢又唔識踩單車..*!

搞到龍飛要車埋佢,,之後我地就踩去天華搵林婷,,!之後又開始踩喇,,!我地踩左去曾顯屋企付近..!

好好玩,,!不過又好熱..*唉....*我塊面都紅哂..=33="卡卡....**之後到左4點幾..*我地又踩返去天耀..

但係..返去天耀果陣發生左好多野,,我都冇謂講喇,,!總之好煩喇,,!但係曾顯佢仲慘..佢要出去又要等埋部單車..

唉....*搞到佢超唔鋸又炆,,!不過後尾都冇事喇..**跟住鄭鄭又話去買褲,,陪佢去北江買,,之後買完我地掛住食野同睇野..

跟住..我行行下先知佢係走左..-000-"超無奈!!跟住又陪龍飛去買袋..我成日都淨係成左一串魚旦同食左筒hi-chi!飲左幾啖水>3<!!

我fuck!!!之後同臭美去左m記,,點知我個胃冇喇喇又痛,,不過冇野..!*同臭美傾計傾得好開心,,卡卡**!

之後返屋企果陣..個胃都有少少抽筋..!*真係失敗@慘..!>33<今日算係開心又算唔開心..!!*

我同曾顯唔係再係兄妹喇,,!再冇關係..*唔想比人誤會!!!算喇,,!今日打咁多,,!冇心情..!係咁...**

刊登時間:2007-02-10 09:53 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


suki102910
暱稱: *S!u..sUm=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
+,."每日 星 座占 卜=!]]
★й①ヲズЗеユЗ★
й①ヲеみШスヘ-blogwasabi-