今日朝早 同老公一齊傾計 好開心啊 嘻嘻 傾左之後 我就去左食早餐 睇電視 等到2點幾 同表姐一齊去shopping 都ok開心 但冇同老公一齊行街街咁開心 嘻嘻 今次shopping最大既收穫係啊妹同表弟 佢地買左好多3啊 今日遲左同老公傾計 對唔住啊 老公 啜啜啜啜啜啜啜啜..............................卜 老公 我好掛住你啊 我愛你啊 啜啜啜啜啜啜啜啜啜....................................卜
今日 我係屋企度 但好開心 因為冇人管 呵呵 d大人出曬去 今朝有d唔開心 同老公傾傾下 奶奶又叫我同佢去散步 sor啊 老公 錫番啜啜啜啜啜啜啜.................................卜 佢地一出曬去 我地就開台啦 嘻嘻 玩左一陣 就做閱讀報告啦 老公 我乖嗎^^ 老公 我好掛住你啊 我好愛你啊 啜啜啜啜啜啜啜........................................卜
今日 好忙啊 由朝早出街3點先先到屋企 朝早同老公off左之後 食左早餐 睇一陣電視 就出左去睇細姑姐間租屋 間屋入邊都幾好 好似個迷宮咁 好搞笑啊 間屋既出面就旧都冇得再旧 不過都差唔多啦 都係間別墅 跟住就去左食野 食完野就睇家私 d家私都唔令既 又貴wo then 就返左屋企 打3人麻雀啦 我win曬佢地 呵呵 老公 我愛你啊 好掛住你啊 啜啜啜啜啜啜啜啜............................................卜
今日 好唔開心啊 一早就唔見左部腦 搞到冇得同老公傾計 老公 我掛住你啊 我地好早就去左睇打針既結果 好快就得嚕 跟住去左飲茶 到左2點 同左啊妹去整牙 見到佢就痛啦 今日就係咁過左啦 老公 我今日特別好掛住你 我愛你啊 啜啜啜啜啜啜啜啜.............................................卜
今日 係屋企度過 好悶啊........................ 老公 呢度真係好悶啊 好想返香港啊 咁就可以同老公一齊行街街 係度只係可以睇電視 打籃球 悶死人啦 >.< 想出街都唔得 一定要開車得可以去 唉~~~~ 今朝同老公傾計 激死我 断左N次线 真係啊 今日就係悶悶咁過左1日啦 老公 我愛你啊 仲好掛住你啊 啜啜啜啜啜啜啜.....................................卜