我今日好開心呀!!!!!
我一早就出左街~
我同盧重文一齊去左唱K~
我唱左唔同嘅唱~
我今日過得好開心~
我今日好開心呀!!!!
我今日同一班同學同朋友一齊去旅行=0=
我地8:00前要去到碼頭等老師~
我地7:40就到左碼頭到老師~
我地就去坐船呀~
我地坐船嘅時候,有D就玩賭博.有D就睇書.有D就瞓覺~
我地好快就落船,我地去到大奧後,
我同朋友去出船睇中華白海豚,
我地出到海後,我地見唔到中華白豚,
我地玩到1:15後,
我地就要上返船去返碼頭解散後,
我地各自各返屋企,
我返到屋企後,我今日玩得好開心呀!!!!
我唔會忘記這個旅行日>_<