今日 12點幾落樓下等可怡 ,,
等左n咁耐先見到佢= = .. "
之後陪佢去買野飲 ..
買完去 0k搵 CaRMeN"
我諗緊 .. 佢會吾會等得太耐走左呢!??
點知去到 ,, 冇人=口="
等多陣 .. 佢番梨了@3@ ,,
俾人話耐= =其實吾關我事 ..
系可怡咋T^T
之後搭 36" 去碼頭 ..
又去珀麗灣xDD ,,
去左間餐廳食野 ..
3o 蚊喔=/\= ,,
同 CaRMeN 對筷子掉轉左1隻 ..
卡卡-口- ,,
Then 去左個細d既沙灘∼
有人o係到拍拖拖唷 ,, so RoManTic "
有幾隻狗狗游水-0- ..
連狗都識游 .. 系咪應該自卑``=-= ??..
玩完去番大果個沙灘 ..
好多人游水=口= ,,
有人打沙排 .. 好想玩添-333-"
CaRMeN 著長褲去沙灘玩 .. 笑死@v@"
so 佢條褲濕左 .. 仲有沙添-0- ,,
要去Toilet 洗 ,,
之後借左可怡條褲梨著-0-
5點幾果陣 .. 可怡話要番TW"= =
睇死佢都系想搵``奶成- -"
so 佢走先 ..
同 CaRMeN 玩多陣都走了"
番TW .. 青馬大橋彩色的 .. 令令=]"
之後去左TW 某公園玩千秋@w@"
i love 珀麗灣@v@!!*
|