今日 .. 老公冇叫我起身 ..
S0 訓到7:30 先識起身/____\
搞掂哂d野9:30到 ,,
之後落葵芳搵老公 ..
去左葵廣間'地道館"食早餐 .
隻蛋好好味xPP``
THEN 出金鐘 .. 同佢地買埋飛 ..
165 .. 好貴>"<
等左好 Q 耐 .. 仲未梨囉 ..
開始唔鋸了 .. -0-""
之後 ,, 我地搭車入去先 ..
But 老公好似唔想咁 ..
好似做左衰人-__-''
坐左好耐巴士 .. 終於到左海洋公園 ..
原來咁大的 ,, 咁大個第 1 次去>___<
要等佢地 ,, S0 來回搭左6次電梯=____=
THEN 去番門口接佢地 .. (KiM + 柿 )
個呀柿幾靚女 .. 好純xP
第 1 樣玩o既野好似係"太空摩天輪"..
玩果陣唔係好恐怖 ,, 但係都好驚 ..
"滑浪飛船"..其實同 AiA 果個冇乜分別 ..
不過呢個濕好多 ..
多得老公件褸 .. 如果唔係實濕哂 ..
"越礦飛車 ,, 超恐怖!!``
好高 .. o係車到望落去 .. 嚇死>0<!!
有3個超高o既落斜位 .. 好驚呢 ..
我都唔記得玩過 D 咩了 ..
KiM+ 柿去左玩跳樓機 ,, But 我淆 ,,
S0RRY 呀老公 .. 真係唔敢玩-口-..
老公都冇玩 .. 陪我去玩"海盜船"..
坐最後果排 .. 仲以為好無聊 ,, 點知都咁可怕的..
勁鍾意玩"瘋狂過山車",,有3個圈 .. 成架車反轉 ..
好正 .. But 玩完之後撞到個頭好痛 ..
THEN 坐纜車落"七彩升空世界"..
冇得玩"升空氣球"..佢話天氣唔好 .. 唔開 ..
變左睇表演 ,, 好似雜技團 .. 好勁@v@”
"動感影院",,好多人排隊 .. 企左好耐=口=
入到去 .. 坐第2行 .. 睇住咁大個屏幕 .. 玩完頭痛
臨走之前諗住玩多次"滑浪飛船"的 ..
但係已經收左 .. 可惜=0=""
離開左海洋公園之後 .. 呀柿要走了 ..
THEN 我地3個去左M記食野 ..
望到 AiA 的@v@
玩完海洋公園果d .. 覺得 AiA 冇咁恐怖 ..
食完搭MTR 番葵芳 ..
媽子打梨話無啦啦o係屋企聽到我把聲 ..
驚 .. S0 要老公送我番屋企 .. 唔該=]``
3.19∼
wing∼HAPPY BIRTHDAY ..*
|