今日 .. 4點幾小晴打梨 ..
之後沖涼 ,,
吹緊頭果陣 ,, 佢就上梨了 ..
冇化妝 .. 唔緊要啦 ,, 又唔係未見過xP''
THEN 佢上梨換衫 ,,
6點走了 .. 仲唔遲到@0@??
佢番左學校之後打梨 ..
問我去唔去 ,, THEN 問左呀 SiR ..
佢話得 .. Y0Y0Y0*
半個鐘到 .. 佢又上梨-___-`
唔攰的嘛=vvvvv=!?
搞掂哂d野之後 ..
同佢飛的番學校 .. 有點淆=___=..'
魚生呆左咁企o係門口 .. 無奈=0=''
THEN 入左去 .. MisS Mak 說不認得我呢*V*..
幾驚佢地狂叫我番學xPPP
zoey ( 係咪咁串-0-忘記了 ) 俾左隻雞翼我食 .. THHHX ..
龜龜姐又燒左塊扒扒俾我 .. THHHX 耶^____^
食薯片 .. 之後同小晴拎左d野梨燒 ..
俾左2條芝士腸我 .. 卡卡 .. THHX =]
冇哂野飲 .. 同小晴上左 0k買野飲 ..
見到Miss 張=0=..唔多記得佢@v@
2Ling 同Macy 拎d棉花糖梨玩 ..
坐o係佢地隔離好危險=_=..
THHHX 紅寶寶的獅子狗=]
9點散場 .. 好熱>0<""
小晴要拎番d野 .. S0 飛的番梨木 ..
上梨HEA 左陣 .. 媽子番了 ,,
小晴 10 點走左=]``
粉難炒用緊w850i既黑色!! ..
2A 朋友仔 .. *3*``
|