今日 .. 11 點同 12點 .. 紮醒左2次 ..
1 點 .. 鬧鐘響 .. 超眼訓 ,,
坐左o係張床到睇電視 .. 幾個字之後 ..
小晴打梨 .. 好彩 .. 唔係我驚會訓番-_-
琴日拎左部MP4去差電 ..
點知到今朝 .. 1 格電都冇 .. FK ..
唯有o係屋企差幾個字 .. 都差到1半@v@
4點落葵芳搵晴 .. THEN 搭MTR 出MK '
去左KFC 食野 .. 唉 .. 唔可以再咁為食=_='
之後行行行行行 .. THHHHX 小晴的82 元 ..