今日 .. 11 點幾醒左 ,,
玩 SMS ,, 之後 0N勁舞 ..
無啦啦都可以俾人串囉 ,,
197 輸左 .. 就叫 D FD 梨串我 .. 冇撚野牙 .. ??
又係你自己扮撚哂野話慢 ..
我先轉 197 姐 ,, 夠快了嘛??
輸撚左就話我爆粗串你 .. 0N79 ,,
勁舞 .. 失望 .. 呀哥(Evil 小風 ) ,, 憎死你 !!
但係更加憎我自己 .. JUST A GAME ..
雖然 .. O係 GAME 同人嘈到喊都唔係第 1 次 ..
好想放棄勁舞*!!
好多謝 { 老公`BEE`小傑`小清 } 陪我傾 ..
聽完 76 榮講o既野 .. 無奈左 ..
佢講o既野 .. 有 1 樣我係做過o既 ..
[ 識左冇 1 個鐘就傾電話 ] .. 0係彩虹試過XP ..
個FEEL 唔錯 ,, HAHA <3
今日媽子買左802 蚊壽司番梨食呢 .. `
|