[[ 水哥生日快樂 ]]
今日 .. 9點半起身 .. THHHHX ..
搞掂d野 ,, 落葵芳搵晴 ..
o係葵廣見到呀成同佢個FD ..
之後去NEWAY 搵晴 ,,
行錯路 .. 搵唔到間房-__-'
之後見到呀聰 ,, 1 齊搵 ..
原來要上多 1 層 .. 燸左添=____=``
入左房之後 ,, 呀成來了 ..
仲拎住隻蘑菇公仔 .. 無奈=0=
不過又幾得意xPPP'
原來K- LuNcH 有免費飯食 .. GREAT!!*
食左個雞扒飯 .. 飽飽呢 ,,
好彩呢間杯 SHERLY TEMPLE 唔苦架姐 ..
唱到3點幾閃人 ..
THEN 聰+成去睇試叮 ..
同小晴o係葵廣行左陣 ..
又去新都會睇試叮 ,, 蠻好看的說 ..
不過太多人了 .. 睇得好辛苦 ,,
S0 .. 睇左 1 陣就走了 ..
搭MTR 去MK .. 行行行行行 ..
超眼訓-___________-`
行完 .. 搭車番梨木 ..
踢拖去老公屋企 ,,
又睇人訓-______- ..
點知 .. 老公訓到隻豬咁 ..
唔肯起身 ,, 等到 12點半 ..
S0R .. 咁眼訓都要你起身 ..
番到屋企飲左碗湯 ,, 超飽 .. 眼訓=口=`
|