拍拖到咗一個階段,
愛情、對你的感覺很自然會因為拍得耐而轉淡,
所以很自然開始睇其他女仔,
開始認識到對方的缺點。
開始不喜歡開始忍受不了。
所以會爭吵,需要妥協。
是很正常的。不一定因為佢唔再鍾意或變咗心
呢個係一個好重要的階段,
如果處理得好,就可以拍落好,感情更好
如果呢個時候....大家都堅持自己,
太過自我,只識話對方衰,
唔關心自己,唔體諒自己,
淨係識挑剔對方的話....一定沒得救..只會感情變差.
****************
當拍拖唔耐,感情唔深的時候,
太快俾得太多野個男仔。
當做得多既時候....
佢地可能會厭....無咩感覺。
係呢個時候,如果感情好深的時候,
就會係真正的關心對方,
唔係為了滿足自己而做。
****************
當兩個人一開始拍拖的時候,
一定係真的愛的。
但是其實,
真的愛是可以維持到將來,.
又有多少男仔,係真係真的.....
愛是隨著時間增加的
****************
有咩事直接問對方..唔好估估下..
估估下好多時都會係錯的...
誤解會造成感情失敗的
咁係因為大家都唔從對方的角度諗....
|