今日 .. 10 點半起身 ..
12點半落樓下搵可怡 ,,
之後行番落小巴站搭車去南豐 ..
BECAUSE 要同可怡影貼紙相=]
識左咁耐 .. 今次係第{2}次影-__-
同小晴果 D 就影左 N 次了 .. 呵
影完飛的去碼頭 .. 等埋老公搭船去珀麗灣 ..
落左沙灘玩 ,, 大舊果 D 石搞到隻腳好 Q 痛=_=
行左出海邊 .. D 水沖過梨好舒服XP
點知 .. . . 賴野 .. . 條裙 + 衫濕左-口- .. 算了'
THEN 行去沖走 D 沙 .. 打俾老公果陣 ..
佢把聲好惡 ,, 唔係惡 .. 係好唔耐煩果隻 .. 好驚
之後去桃源食野 .. 諗住唔食的 ..
但係老公叫左野食之後 ,, 太吸引 .. A_____A'
食哂老公 D 野 .. 4個餐 .. 對唔住 ..
我知你嬲我的 .. S0RRY ..
食完 .. 行行行行行 .. 想打千秋 .. 但係好多小朋友 .. >"<
可怡想行去M區 .. 但唔知o係邊 ..
S0 去左7仔唱錢 .. 7 仔出面有個地圖@0@
原來M .. o係好遠好遠 .. SHiT' 冇去了 ..
THEN .. 坐左陣 ,, 搭船番荃灣 .. 珀麗灣好多狗 .. XP
玩老公部 PSP .. 愛上了太鼓=3=!!`
番到荃灣再搭36 .. 同老公去左M記食野 ..
可怡番屋企了 ,, 第 1 次去M記唔食野=0= ..
之後上老公屋企 .. 冇電腦玩呢 ..
訓 + PSP .. Y0Y0Y0 .. .
同呀媽講 1 點半番 .. 2點半先番到屋企=\/\/=`
|