好唔開心 ..
我淨係想有人氹下我 . .
o係我唔開心果陣有人關心下我 ...
有人永遠都會支持我 ..
我真係連得到少少同情o既資格都冇??
你地成日都叫我改 ..
係咪要改到你地鍾意為止 ..
我知我冇資格咁同你講野
真係好唔開心呀!!
你地講o既野 .. 有幾傷我 .. 你地知唔知 !?
咁耐以梨 ,, 你氹過我幾多次 ??
以我o既記憶 .. 10 次都冇 ..
俾人鬧已經好唔開心 ,,
仲要叫我改 .. 要改到點你地先開心 ?
喊 .. 都冇人會理我 ..
點解 ,, 次次嘈 .. 都要我去認錯 ..
雖然愛 1 個人 ,, 認錯冇乜大不了
但係我唔甘心 .. 真係我錯哂 ?
俾人鬧完 .. 唔開心
想人開解下姐 ,, 點解都要搞到咁 ?
唔通又係我錯?? ..
雖然我未o係你面前喊過
但係都唔代表我唔會喊 ..
|