今日 .. 6點半起身 ..
要幫呀媽買野 .. 又大雨 ..
好憎帶遮 .. 寧願變落湯雞 .. XP
9 點落葵芳MTRS 搵老公 ,,
你o係我心目中永遠都咁靚仔<3`
THEN .. 搭MTR 去深水埗 ..
去西九踩冰 .. 著拖鞋去 ..
因為 ,, 著唔到其他鞋 .. 超痛=_=
點知佢話要襪 .. 麻煩\∼/凸
落左去惠康買 .. 唔該老公=]
之後上番去玩 ,, 上次踩冰已經係3年前 ..
原來 .. 直到而家 .. 我係完全唔識-____- ..
仲仆左次 ,, 哭T^T ..
1 點半走 .. 去左影貼紙相 ,,
好黑 .. 好無奈-0-
THEN 去明將食壽司 ..
好鍾意食三文魚 .. -33333-
飽飽 .. 搭MTR 去中環 ..
再轉電車 ,, 點知 .. 哂左 1 蚊 XDD
3點4去到 .. 遲左 1 個字 .. Y0`
睇完醫生諗住去食肉骨茶 ..
千里迢迢去搵 .. 點知 .. 汁左 ,, 玩野 !?
算吧 .. 連個天都唔鍾意我 .. =_=
去左大蘑菇冰室 .. 飲左杯凍華田 ..
老公又食炸野 .. =3=
之後搭MTR 番大窩口..
多得老公的 PSP .. 唔係實悶死<3
上 DaRliNg 屋企 .. HAHA .. 玩到好癲-_-
1 點幾番屋企 ,, 飽死左 ..
今日好開心呢>3<
|