今日 .. 遲左起身 ..
2:o8 ,, 嘉熙打梨嘈醒我 ..
THHHHHX A L0T .. @@
之後搞掂哂d野 ,,
落Y0 PARK搵嘉熙 ..
我地入去玩住先 ,,
THEN 小晴來了'
d雞扒飯好好食=3333=``
玩到6點幾 .. 呀聰梨左 ..
小晴要番屋企呢 ,,
搭MTR 落荃灣 ,,
去金星等老公 ..
呀聰同嘉熙狂玩頭 D ..
好 Q 悶囉-___-..
之後老公梨左 .. 又玩 ,,
好 Q 勁 ,, O 哂 ..
嘉熙走先 .. THEN 同聰睇老公玩多陣 ..
我地3個去左荃廣食M記@@..
d咖啡超難飲= =凹..
呀聰又話走了 ,,
之後同老公去睇戲A_____A..
【 翻生侏羅館 】 ..
d怪物好可愛 .. HAHA ,, >VVVVV<
飲完d汽水好 Q 飽-口-""
THEN 行去巴士站等 36 .. 好彩仲有@v@
o係車見到以前班FD 個FD .. 染左金毛- -怕怕''
聽日又要去上環 .. 唉 .. 唔想去T^T嗚 .. ``
|