今日 .. 11 點起身 ..
1點幾出葵芳 ,,
小晴未搞掂 ,, S0 搵左聰先
佢最早到 .. HAHA ,,
o係NewAy 等埋小晴 + 呀成先開房
點知要等/_____\
玩左場太鼓 .. PS2好難玩-___-''
等左陣有房 ,,
仲諗住有壽司食 .. 唔制呀=口=||
玩到4點 .. 呀聰要補習 .. 走先 ,,
我地3個玩到5點 .. 未夠5點就 CuT 左 .. FK..
THEN ,, 呀成又要番學
得番我同小晴 .. 搭小巴去荃灣 ..
去左 City 果邊影相相 ,,
呀聰補完梨搵我地 .. 等埋呀成 ..
去 City 兜左個圈 ..
食左八爪魚丸 .. 好飽 ,, 食唔哂=v=
小晴要去食飯 .. 走左
之後去左荃豐 .. 呀成買左件衫 ..
仲要即換 ,, 無奈-_-
呀聰想買條鏈 .. 唔夠錢XPPP
THEN 佢地陪我去熊貓果邊搵老公 ..
THHHHHX=]..
之後小聰要搵櫃員機 ..
所以走左 .. 我就上左老公屋企 ..
玩左陣電腦 ,, 訓教 ..
訓完落荃灣搵KIM ,, 之後去睇戲 ..
《 雙子神偷 》.. 打得好激XP'
仲要分開2集梨做 .. 無奈 ..
睇完去公園坐左陣 ,, 番屋企 ,,
好眼訓 .. 早抖>0<!!``
|