今日 .. 諗住同可怡出去o既
點知佢又話吾出
S0 同 SHad0w + 成 + 聰``出去-0-
要帶住牙婷先慘- -|||
THeN .. 去到KF ..
等左陣 SHaDow 就到了''
之後一齊搭MTR 去深水
去左西九食Sushi ∼
佢地到左Lu .. 好快XDDDD
呠!!! * 好好玩呢 ..
玩 [[ 包剪x ]] ..吾識打個字-3-
猜輸左果個要食舊好多芥辣的壽司 .. "
我輸左1次 ,, 食左半舊XD
聰先慘= =|| 俾我地加左n咁多wasabi .. "
小聰不好意思呢xDDD=]"
之後狂拍人 .. 超好玩=0=||
走果陣去左琴行玩琴∼
d人話有人學緊 .. 吾好嘈住佢= ="
玩左陣就走 ,, 上左 [[ 兒童天地 ]] 玩
牙成出左3o 蚊∼聰出左2o 蚊 ..
晴晴好似吾多想玩咁 ,,
佢地掟左幾隻公仔俾婷婷
嘻嘻 .. 很可愛的毛公仔=]"
Then 去 旺中 買衫衫 ..
用左好多錢 ,,
同聰 + 成 分開行 ..
買完野打俾佢地 ,,
點知聰佢剪頭髮 ,, 超無言!!"
諗住同晴晴行多陣去搵佢地啦 ..
落到去又搵吾到間野 ,,
S0 冇去搵佢地 ∼
S0R 牙 聰 + 成""T^T
THeN 搭MTR 番屋企 *
很高興呢 .. THHHHX FD 子 們 /\/\""
|