今日 ,, 1點幾同可怡出左去""
落大家樂食野∼
好飽-33333-||
之後搞左勁耐..
番 [[ 梨天 ]] 探老師XDD
MisS 徐 個樣同以前冇乜分別= =""
Then 上Library 搵 林 SiR*
而家覺得佢好得意-口-""
之後上MusiC R0oM∼
可怡 探MisS 袁=]""
佢玩柳琴 .. 我玩鋼琴 =w=||
玩左陣落番去搵 陳 姑娘"
之後走了>/\<**
o係6C 班房 影左張相仔"
而家d枱 轉左白色 ,,
超令囉 .. >333<""
想念6C *+ 6C 朋友子>3<
CaRMeN ,, 林SiR 話你有書未還-0-||嘰""
牙媽打梨話 .. 叫我吾好番屋企住 ,,
因為整緊野 .. ""
可怡陪到我6點就走了""
屋企仲未得 ,, S0 去家姐屋企
牙婷o係到-口-||
有點無奈的感覺 ..
樂樂吾理我 ,, 嗚T^T””
個銀包漏左o係可怡到 ..
吾制牙!!**
|