[[ 嘉熙 ]] * 生 日 快 樂 >333<"
今日 .. 2點幾 ..
同嘉敏 + 小晴出左沙田搵嘉熙 ..
佢2個FD ,, 好似好大個咁-3-""
嘉敏要問佢家姐拎鎖匙 ,,
佢要番屋企換衫 ..
因為佢著緊PE 衫-333333-"
S0 佢番屋企換衫 ..
我地5個去左紅豆子食野 ..
個文俊 + 民進 ( 打錯吾好鬧我=口= )..
叫左個珍寶拉麵 ,,
勁大碗 .. 系隻碗大-口-XD
坐左勁耐 .. 吾記得叫野食"
佢地又就梨食哂喎 ..
S0 吾食 ,, 又玩偷拍 .. 超無奈= =||
之後 .. 嘉熙佢地話要走 ,,
諗住同小晴去味千食野 ..
點知搵吾到=口=..
又趕住番去學琴啵=w="
S0 去左KFC 食野 ..
嘉敏笨笨的 ..
搵左好耐都搵吾到KFC=]
食完 .. 佢地送我搭車 ,,
THeN 番梨木學琴 ..
遲左dd "
有聖誕禮物呢 ,, =]"'
學完打番俾嘉敏 ..
帶埋婷婷出MK"
行左陣就走 .. 嘉敏趕住番屋企呢 ,, =]*
|