今日 .. 6點幾同家姐出左去 ..
o係太子站落 ,, 去酒店接牙婷 + 肥仔"
同佢地落M記食野 ..
食完就搵埋牙媽 .. "
出發*V*!!"
搭MTR 去金鐘 ..
而家先知 ,, 不來咁近=3333="
5個人 .. " 要7oo 蚊 ,, "
1入去 .. 牙媽擲左幾隻公仔 .. YA>V<""
THeN 去玩機動遊戲 ..
玩果個 .. 有隻船..
好似過山車咁 ,,
衝落梨果下 .. d水 ,, 整濕哂件衫T^T
之後同家姐 + 肥仔 + 牙婷去玩咖啡杯 ..
又系好似過山車咁 ,, "
不過識轉 ,,
點知牙婷吾夠高 .. 吾玩得=w="
S0 得番我地3個玩 ,, "
好恐怖 .. But 又好好玩XDDD"
之後同牙媽 + 家姐 + 肥仔去玩第2樣野 ..
好似纜車咁 ,, 吊住 ..
睇落去好恐怖 ,, 又高喎 .. "
玩果陣 .. 好驚-3333-..
但系 .. 玩完又覺得幾正a____a"
THeN .. "
諗住同家姐佢地玩多次咖啡杯 ..
點知太夜 ,, 吾俾人入
摩天輪又系 .. 唉T^T
最後 .. 玩埋果個 ,,
好似海盜船咁 ..
不過左右郁 ..
又好似摩天輪咁 ,,
FinG 上去再 FinG 番落梨 .. "
好似個圓圈咁郁 ..
好好玩xDDDD*
玩完就走 ,, 因為11點了 .. 冇得玩"
拎左2隻狗狗 + 1隻小狼 + 2粒骰骰 + 1隻啤啤熊 =]"
隻啤啤 ,, 系搭車果陣 .. 有個人送的
之後同家姐飛的番屋企 ,, -口-||
迷惘中 .. *°
|