今日 .. 2點幾起身 ,,
3點到∼嘉敏去左大埔
THeN 同 晴 + 成 + 聰 + 婷出左TW"
爭d蕩失路xDDD"
晴 去剪頭髮``
我地就去M記食野-口-||
無啦啦有個牙嬸走埋梨俾d野我地-33-
牙成俾左隻Hello Kitty 我 ..
好得意>\/\/<THHHHX"
d野食吾洗俾錢 ,, THHHX T00=3=
之後牙晴剪完``梨M記搵我地
個陰好短=V=||
But 佢剪吾剪都咁令 .. =]
THeN 行多陣 ,,
晴 要番屋企"
S0 送埋佢搭車 .. 都幾遠下XDDD"
之後 去 冒險樂園玩 .. "
牙聰拎左20 蚊出梨 ..
好偉大-333-!!*
好快玩哂d金幣-口-
牙成同小婷好o岩傾 .. kaka
THeN 去 睇戲 ,,
《 咒怨2 》∼
幾好睇丫- -+
小婷俾錢入去訓教 .. 無言囉"
睇完 12點 .. 超凍囉出面 ,,
之後牙成送我地去搭車
仲有奶飲 .. 熱熱的 ,, =]THHHX"
等左n咁耐 ,, 原來冇車 .. ...
要飛的>\/\/<""20 幾蚊 ..
1點幾先番到屋企 ,, ""
好凍T^T*******
|