今日 .. 同 CaRMeN 出左KF .. "
聰又 SD SMS 梨問Shadow d野 ..
無奈= ="
好多人叫我地捐錢a_____a"
扮冇錢ing*
去卓悅買野""
之後同 CaRMeN 食M記""
行行下Shadow 打梨
Then CaRMeN 話叫埋佢同聰出梨
S0 叫左佢地出梨"
話2點MTR 等..點知 ..
去到先話搭3= ="
冇計 ,, 同 CaRMeN 去T0ILeT 整野""
之後去番MTR ∼Shadow 到左 ..
令女耶`````
聰同佢個FD 1齊梨 ..
上左新都會最高果層"""
做左會員@v@+
點知 .. 5o 蚊3個鐘 .. 好q貴-33-
wow '' Shadow 有人請**嘰嘰 . .
But 我地都系冇玩到 ..
因為太貴""&我同 CaRMeN 冇人請= =哈"
之後 .. Shadow 番屋企 ..
聰佢杜Sure 走架啦 ..
Then 同 CaRMeN 去T.W""
佢家姐買Mp3俾佢>"<
之後仲要買M記俾佢牙哥-00-"
今日..”都 0k開心=]*
am1點半 ..
同聰嘈完 ,, 無啦啦話我白癡""
之後 .. 同樂樂傾MsN..
傾到某個話題 .. 好想喊
吾通樣衰o既 .. 就冇權去愛人??
咁樣好吾公平 ,, "
樣 .. 系天生 ,, 如果有得揀
邊個吾想令?? ..
呢個世界上 .. 個個都睇樣o既講真 ,,
其實咁樣好衰 ,,
如果樣衰果個系你自己 .. 你又會點?
人地咁對番你 ,, 又會點 ..
凡事都o係人地果面諗下 .. ..
可能諗番起以前d野
我要冷靜 . . . .***
|