| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 10 日 星期三  |
| 打機打機.... |
又喺網吧Laaaa''
悶Q死我Laaaa>>>
臭BB*你點可以甘Gaa??
不過算Laaa,,
五走都走左Laaa~
BuT下次五好Laaa++
唉..hm戈度又五知點甘...
我五做M記Luu;;太攰Laaa""
五講Laa,,,,,,悶死左Laa~~~~~
|
| 刊登時間:2007-10-10 11:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 8 日 星期一  |
| 悶悶>< |
so boring...
打機打到傻左..
打左8個鐘Laaaa""
好眼訓Laa"
各位早抖Laaa..<<< |
| 刊登時間:2007-10-08 07:20 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 3 日 星期三  |
| 悶悶的日子.. |
嗚嗚...
好可憐aaaa....
俾人停職aaaa....都五知好嬲定好笑.,,,
MaYbe都係好Gee.,,當休息下Looo//
日日都訓訓訓,,,,,
學爺爺話"訓死晒d時間aaaa<<<"
五係可以點wooo???
你話五訓有咩好做aaaaaa....
好彩****臭BB日日都陪BB覺覺豬,,,
好開心aaaa,,,,,,^^
多謝你aaa,,>>>>>>
**臭BB...我愛你呀***
By:SuKi_Bb" |
| 刊登時間:2007-10-03 02:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|