單單喜歡你,,||]*
無無聊聊打下日記先-3-
E加上緊電腦堂,,做咩善用餘暇喎-,-!吹脹囉-vv-'
真系好鬼悶牙t^t算喇,,豪比你喇方豬豬-____-xD
大家一定要支持張敬軒牙-0-我要轉校!一定要轉!搵人陪我一齊轉牙>o<
轉去邊牙,,搵緊學校牙-______-'我再忍吾到呢間cpC`
一定要轉!!!!
請大家多多留CM,,吾開電腦架喇我,,>O<;