金我地班搞左個'feel well party" 總之成班一齊食野
跟住我唔知點解我想照相...
可能知道以後冇咩機會一齊照啦
所以想照返D留念掛......
我發覺我好鐘意sj李特
好開心紀紀只係晒一張特特俾我呢
冰菠蘿真係好好味 so 放左學就同牙wing 一齊buy黎食
我屋企得睇日落...夏天係最靓, 搞到我成日對住個天
e 個夏天真係好令呢~~~