金日本來諗住同yuki 一齊出去
但最後都係同囡囡 bec…
慣左 我地去買書
行行下 見到另一個我
suki 徐淑敏= =""
人地好高好白 又靓…
我希望我可以有佢一半呢^^"""
去到圖書館都就黎山門
真係唔記得星期日5點就山
結果求其搵一本 幫牙哥借 啦
返黎果陣撞到牙媽 佢叫我擰D 重野走
好重…囡囡有幫我擰一陣^ ^
琴日上完晒化妝同髮型啦
係時候講下感受 係有D悶但放學之後就好開心
因為大家都一定一齊去my love shop
食野次次都好飽
而家開始做暑假作業
絕對要趕係
8月中之前做晒 有D想同wing蓉蓉囡囡一齊去動漫展但好熱又遠…
So 算啦下年再諗