都唔知做咩
自己有d唔同左...同之前比
更加似一個........思想古老0既人
奇怪.............................
唉...........
冇耐果個幾個星期
我睇完左一套 幾好笑0既
"今日是魔王"~~好開心睇晒
但又有d失落...好似冇左d 野咁
做完一樣野之後 往往都有e 種感覺
放假放到唔見左個心
而定咩野都唔想做
功課 讀書 朗誦 補習
咩都唔想理
我而家唔追 人地就飛上去
真係要快d 搵返個心
仲有祝受左傷果個快d好返 可以射返箭!!
秋天真係好好0既日子去休息...