今日好累
聯校sport day
唔洗咁早返學
牙wing同蓉蓉黎左我屋企
佢地一早起身
一早返學校
然後好嬲咁走…
我地之後一齊返學
果運動場好多 飛機飛過
我同蓉蓉好有興致咁數
最少有9架
哈哈∼
返黎差d冇車
bec 校濟塞
好彩7點左右返到
餓死左...
今日都幾長∼
今日好鬼凍
搵唔到長袖 就咁慢慢走返去
一個秋天0既早晨 自己係度諗
女仔點解都害凍
有個高大又幽默0既男仔係身邊
係咪真係暖d 呢
我真係唔知 中學好快就完
而身邊果仲可唔可以一齊行埋落去…?
係咪害寂寞就可以咁做 愛情係咪真係 只係在乎擁有過…?
ps放學同牙wing 蓉蓉買左音樂會飛la∼∼
E個coplay 真係好似(地獄少女)
好紅牙∼∼∼