星期五我同我媽 一齊去一個親戚0既婚禮
我第一次有興趣去飲
佢地係酒店舉行宣誓 承諾愛對方一生 一時之間 有d感動
因為佢地由小學開始識 中學就拍拖 大學一齊去外國讀書 返黎又一齊開公司
個新娘好靚屋 企人又好錫佢 男主角呢一般啦… 幾靚仔
但我可以有機會見證到佢地結婚 都幾難得~~~
金日好難得地
有好多人同我講”生日快樂”
真係第一次有咁多人知...
有D開心^^
放學蓉蓉整左愛心CAKE
我地幾個 蓉蓉 囡囡 牙WING
一齊係公園吹風
都幾特別嫁...
好快就9點SO 返屋企
金日好多謝蓉蓉為我咁遲訓
牙WING 0既愛心朱古力
紀紀0既PIGLET
囡囡陪我吹風
馮旭朗0既音樂
係E個咁唔平凡0既日子 我又大左一歲
願望係: 希望大家唔好有誤會 融合咁一齊做好朋友 好朋友…