呵呵...soso堂miss無反..
我.璇璇.妍同man係度玩 開口中
中佐果個要比人用<口純高>晝面..
我地個個都變佐花面貓@.@
而我就中得最多..比人叫^地獄黑仔王^ T_T
嘻嘻!v!..不過都玩得好開心
好慘囉!!
書包又重...又羅錯書反學....羅d書反去d miss,,啊sir又吾用@>@
慘 慘 慘 慘