哈哈!!!今日囉佐d相去晒....睇反之前d相...好懷念啊...睇到自己變佐好多..之前既人同依+既人都變佐好多..黎更變化可能會更+大...開學之後就會3個人變2個人~~~8月啦...呢個8月一會好開心同好沖實....我愛8月啊^^