| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 2 日 星期五  |
| ^^ |
紅色暴雨警告終於都生效左~好可惜我地係冇得早放ga~
lunch我地因為去左m記食,而淋到濕晒
電腦堂又唔使教書la~所以chloe就幫我design個日記,勁靓ra~thx
放學chloe同交配就陪左我去入bank la~途中and係bank我地都係度爆笑,係bank有個櫃檯職員個名叫(莊細妹)笑到我地死
本黎林住放學同芬去行apm ga~但因為我實在太tired,so番左屋企訓教教豬~good!

|
| 刊登時間︰2006-06-02 05:53 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 1 日 星期四  |
| 雨天 |
又落雨la~仲好大tim,今朝仲以為會掛紅色唔使番學,點知都係要番
今日係系ge第二次集會,唔知點解校長又唱校歌la~仲唱左4次tim~好似佢個人演唱會咁
下午我地又去左吉之島食,番到黎發生左小小野~但希望唔會影響你地ge感情la~ |
| 刊登時間︰2006-06-01 11:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 31 日 星期三  |
端午節 |
今日係一年一度ge端午節ar~好開心ar~
唔係因為有得食粽~係因為可以親手整
一早ar媽就起左身包~我睇佢包得好似好好玩咁~跟住叫佢俾我試下,佢就話唔易ga~我點都唔信,就試下la~包左出黎好樣衰lo~
下次我都係唔包,靜係食好過 |
| 刊登時間︰2006-05-31 11:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | »
|