| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 25 日 星期日  |
| .......... |
兩日冇打到日記la~依幾日有好多野發生左~一定打唔晒~略說吧
琴日考admin都ok ge~但d T or F唔太識lo~
下午去左考oral~我覺得今年考oral比上年好左好多~
我果組除左我全部都係勁人,夠鐘佢地都係要講~
上年我係最多講野果個~因為其他人連題目都唔識,佢地跟本冇野講~
但今年佢地反而講得多過我好多~好crazy!
今日番工發左好多事~係度費事講咁多~想知問我la
唔番兩日工姐~一番就發生咁多野~唉!
星期一考IE~又要努力備戰la
唔知點解依幾日愛上左睇世界盃~特別係巴西(郎拿度)<--好 Q
|
| 刊登時間︰2006-06-25 12:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 22 日 星期四  |
2006 年 6 月 21 日 星期三  |
| 完結英文 |
好唔容易地考完英文la~!作文好似作得唔係幾好~唉!!
仲有好多科未考~要加加....倍努力...........
考完英文同左chloe,交配去左city super吹水~then join芬佢地 eat lunch
芬今日因為地理考得唔好~好唔開心~見到佢讀得咁辛苦~可能我讀唔到中六係一件好事~
我驚我到時唔止地理ar~可能科科都唔好~
唔好再為左地理而影響自己ge心情,仲有好長ge路要行ga~仲有公開試等緊你
今晚又要溫書la~
|
| 刊登時間︰2006-06-21 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 60 | »
|